وزیر آموزش و پرورش در یزد:
وزیر آموزش و پرورش گفت:محیط آموزشی محیطی است که یادگیری در آن اتفاق افتاده و معنای دیگری به خود گرفته، مدرسه به عنوان یک محیط یادگیری رسمی نیز بی تاثیر از این تغییرات نیست.
کد خبر: ۷۲۲۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۲ 05 March 2019

سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در هشتمین همایش و نمایشگاه ملی واولین همایش بین المللی مدرسه ایرانی معماری ایرانی در دانشگاه یزد، گفت: امیدواریم بتوانیم در سال ۹۸ یکی از موفق‌ترین سال‌ها در عملکرد بهینه سازی و کیفیت سازی مراکز آموزشی داشته باشیم.

وی افزود: دنیای امروز بسیاری از مولفه‌ها و مفاهیم با گذشته تغییر کرده است و محیط‌های آموزشی نیز یکی از مفاهیم و متغیراتش و فلسفه‌ای که دارد با گذشته متفاوت‌تر است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: محیط آموزشی محیطی که یادگیری در آن اتفاق افتاده معنای دیگری بخود گرفته و مدرسه به عنوان یک محیط یادگیری رسمی نیز بی تاثیر از این تغییرات نبوده است.

وی افزود: پایداری یکی از ویژگی‌های مهم یادگیری است که اگر یادگیری اتفاق افتد و از ثبات و پایداری برخوردار نباشد آن نتیجه موثر خود را نخواهد داشت.

بطحایی گفت: اگر به فضای آموزشی توجه کنیم اولین ضرورت آن این است که فضای آموزشی در عوامل یادگیری موثر و محیط آموزشی نیز باید مرتبا مورد واکابی و مورد تجدید نظر قرار گیرد.

سواد حرکتی از مهم‌ترین چالش پیش روی دانش آموزان
وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه امروز سواد حرکتی در مدارس به فقر تبدیل شده است،گفت: یکی از چالش‌های محرومیتی که ایجاد شده و با تغییرات بافتی شهر و آپارتمان‌ها امکان تحرک را به دانش آموزان دختر نمی‌دهد و آن‌ها با فقر سواد حرکتی مواجه هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار