مسابقات هنرهای فردی و میانداری ورزش پهلواني و زورخانه‌اي مهريز با معرفي برترين‌ها در رده‌هاي سني نونهالان و اميدها به كار خود پايان داد.
کد خبر: ۷۲۳۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 09 March 2019

«محمد جعفرپور» دبیر فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای کشور در آیین برگزاری اين مسابقات گفت: شناخت افراد برتر و کسب استعداد نونهالان در این زمینه از جمله اهداف برگزاری این مسابقات است.

به گفته‌ي وي، شهرستان مهریز یکی از فعال‌ترین شهرستان‌های يزد در ترویج فرهنگ پهلوانی و آموزش و گسترش رشته پهلوانی و زورخانه‌ای است.

جعفرپور افزود: این مسابقات در رده نونهالان و امیدها برگزار شد و نونهالانی که رتبه قابل قبول را کسب کنند، سهمیه حضور در تیم منتخب استان را کسب خواهند كرد.

«محمدرضا مهربانیان» رییس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای استان هم از تجهیز زورخانه‌های مهریز خبر داد و گفت:جهت تجهیز کردن زورخانه‌های شهرستان مهریز، مبلغ 150 میلیون ریال به هر زورخانه کمک خواهد شد.

«سیدمهدی طباطبایی» ريیس هیات پهلوانی و زورخانه‌ای شهرستان مهریز هم گفت: 20 نونهال زیر 14 سال شهرستان مهریز در این مسابقه شرکت داشتند.

به گفته‌ي وي، «محسن زارع» در رشته میانداری انفرادی از زورخانه فاطمه زهرا (س) رتبه اول و «علی زارع» از زورخانه ثامن الحجج(ع) و «محمد ابویی» از زورخانه «پهلوان تختی» و «محمدحسن منصوری» نيز از زورخانه ثامن الحجج به ترتيب رتبه‌هاي اول تا سوم چرخ تيز را كسب كردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار