معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد خبرداد؛
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: ۲۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت با کمک نیکوکاران یزدی در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.
کد خبر: ۷۲۳۵۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 09 March 2019

حجت‌الاسلام علی محمد اسلامی منش معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد با هدایت کمک‌های دریافتی از مردم نیکوکار، اقدام به اعزام آن دسته از مددجویانی که به دلیل ناتوانی مالی تاکنون طعم شیرین زیارت مزار نورانی اهل بیت را نچشیده اند، کرده است.

حجت‌الاسلام علی محمد اسلامی منش افزود: در این راستا ۲۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار تحت حمایت با کمک نیکوکاران یزدی در قالب طرح شوق زیارت به مشهد مقدس اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد ادامه داد: کمیته امداد در طرح شوق زیارت با طراحی مسیر‌های مشخص برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردمی و خیران نیک اندیش، علاوه بر فراهم کردن امکان زیارت اماکن مقدسه توسط نیازمندان جامعه، زمینه مشارکت نیکوکاران و مردم شریف برای مشارکت در این طرح را مهیا کرده است.

وی با بیان اینکه این طرح با شعار یاریگر کسانی باشیم که در حسرت زیارت مانده‌اند در حال اجرا است، گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با مراجعه به دفاتر این نهاد در سطح استان و یا مراجعه به سایت shogheziarat.emdad.ir در این طرح خداپسندانه مشارکت کنند و از برکات معنوی آن بهره‌مند شوند.

اسلامی منش با اشاره به اینکه تمامی اعتبار این طرح از کمک‌های مردمی و بدون هیچگونه اعتبار و کمک‌های دولتی انجام می‌شود، یادآور شد: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴ هزار و ۵۸۷ مددجوی تحت حمایت ،به اردوی زیارتی آموزشی مشهد مقدس، قم و شیراز و اردو‌های آموزشی درون استانی اعزام شدند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد افزود: طی این مدت ۴۴۲ مددجو به سفر زیارتی عتبات عالیات، ۲ هزار و ۱۶۵ مددجو به اردوی زیارتی مشهد مقدس و ۵۳۰ نفر به زیارت بارگاه مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) مشرف شدند و هزار و ۴۵۱ مددجو نیز به اردو‌های آموزشی درون استانی اعزام شدند.

مادران و دختران تحت حمایت، زنان و مردان سرپرست خانوار، سالمندان، دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی از جمله مددجویان بهره‌مند از برنامه‌های اردویی کمیته امداد هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار