معاون عملیات سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهر داری یزد با بیان این که هنجارشکنی‌ها و سنت‌های اشتباه موجب تبديل آيين چهارشنبه سوری به چهارشنبه سوزی شده است، گفت: 27 اکیپ فعال آتش‌نشانی در شهر يزد آماده ارائه خدمت به شهروندان در چهارشنبه آخر سال هستند.
کد خبر: ۷۲۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸ 09 March 2019

«محمدرضا رحیمی» با اشاره به این که هر ساله با فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال متاسفانه شاهد حوادث ناگواری در سطح شهرها هستیم، اظهار کرد: در راستای مقابله با این حوادث امسال 27 اکیپ فعال آتش‌نشانی در 10 نقطه حساس شهر که سوابق آتش‌سوزی دارند، مستقر می‌شوند.

وی با بیان این که بیش از 20 ایستگاه آتش‌نشانی در شب چهارشنبه‌سوری آماده فعالیت هستند، افزود: در این شهر نیروهای خارج از شیفت نیز دعوت به همکاری می‌شوند تا به همراه سایر نیروهای سازمان آماده ارائه خدمات به مردم باشند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی یزد با بیان این که چهارشنبه‌سوری سال گذشته 50 مورد حریق در شهر یزد ثبت شده است، گفت: امیدواریم چهارشنبه سوری امسال شاهد کاهش این چنین حوادثی باشیم.

وی در ادامه به فرهنگ نادرست مردم برای استقبال از بهار اشاره و عنوان کرد: این هنجار‌شکنی‌ها و سنت ‎ ‌های اشتباه در حال تغییر چهارشنبه‌سوری به چهارشنبه‌سوزی است.

رحیمی در پایان خاطرنشان کرد: از خانواده‌ها به ویژه جوانان تقاضا داریم با پاسداشت از آیین‌های دیرینه، بهار خوبی را برای خود رقم بزنند و به بهانه چهارشنبه‌سوری حوادث تلخ و ناگواری را برای خود و دیگران ایجاد نکنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار