استاندار یزد تاکید کرد؛
استاندار یزد با بیان این که مسافران نوروزی باید از یزد پیام نظم و امنیت دریافت کنند، گفت: تدوین برنامه‌ای جامع برای کاهش تصادفات در استان ضروری است.
کد خبر: ۷۲۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۳ 10 March 2019

«محمدعلی طالبی» در شورای ترافیک استان اظهار کرد: ضرورت داشتن برنامه برای کاهش تصادفات و تکمیل سند ترافیک با محوریت تجمیع فعالیت هایی که در دستگاه‌های مختلف انجام شده با هدف تقویت مشارکت در این زمینه لازم است.

وی افزود: باید در سند ترافیک استان سهم هر دستگاهی در موضوعات مختلف برای کاهش تصادفات و تقویت ایمنی مشخص شده باشد و نقط مستعد هر گونه اتفاقی نیز با نقشه ها، تحلیل ها و اطلاعات موجود در حوزه‌های درون شهری و برون شهری شناسایی و هدف قرار داده شود.

استاندار یزد گفت: خوشبختانه در موضوع فرهنگ ترافیک اقدامات خوبی در سطح ملی انجام شده است که اجرای برنامه‌هایی با ویژگی‌های خاص استان با همکاری شوراهای شهر و روستا و شهرداری ها نیز می‌تواند در این زمینه موثر واقع شود.

طالبی تصریح کرد: در آستانه عید نوروز فرمانداران موضوع افزایش ایمنی و کاهش تصادفات را مورد توجه قرار دهند و هماهنگی‌های لازم برای اجرای طرح‌های ویژه ایام نوروز به ویژه برای شهر یزد در نظر گرفته شود.

وی بر مخابره پیام نظم و امنیت به مسافران نوروزی در سطح استان تاکید و افزود: در اماکن پر تردد تامین پارکینگ ها بسیار مهم است و حتی با در نظر گرفتن پارکینگ های موقت نظم و آرایش خوبی در سطح شهر حاکم شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: مسائل ترافیکی و امنیتی مسائلی نیست که راحت بتوان از آنها عبور کرد و تکیه بر نظرات کارشناسی در این زمینه لازم است و از سوی دیگر نباید نسبت به انتقادات صورت گرفته هراسی داشته باشیم زیرا برخی اوقات انتقادات فرصت هایی را در اختیار ما می گذارد که اطلاعات جامع تری را به مخاطبان ارائه کنیم.

وی در پایان گفت: در آستانه عید نوروز پیشنهاد طرح شده برای پاکسازی ورودی و خروجی‌های شهر نیز ارزشمند است و می توان روزی را به عنوان شهر پاک نامگذاری کرد و با مشارکت دستگاه‌های اجرایی و انجمن های مردم نهاد برای طراوت بخشی و پویایی در شهر این پیشنهاد را اجرایی کرد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار