فرماندار بافق از آغاز عملیات اجرایی اولین نیروگاه خورشیدی بافق در فصل بهار 98 خبر داد و گفت: كسب مجوزهای نهایی از سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره‌وری انرژی برق ایران در دستور کار پیمانکار این طرح قرار دارد.
کد خبر: ۷۲۳۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸ 10 March 2019

«محمدزاده رحمانی» در نشستی که با حضور پیمانکاران طرح نیروگاه خورشیدی بافق برگزار شد، اظهار کرد: تا کنون پیگیری زیادی برای امکان سنجی و جذب سرمایه گذاران توانمند جهت ایجاد این نیروگاه خورشیدی انجام شده است.

وی با بیان این که کسب مجوزهای نهایی از سازمان انرژی‌های تجدید پذیر و بهره وری انرژی برق ایران در دستور کار پیمانکار این طرح قرار دارد، افزود: عملیات اجرایی اولین نیروگاه خورشیدی بافق در اردیبهشت ماه سال آینده آغاز می‌شود.

فرماندار بافق گفت: متاسفانه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام به اخذ پروانه ساخت نیروگاه خورشیدی در محدوده پست های برق مبارکه و نخلستان بافق كرده اما در عمل تاكنون هیچ گونه اقدامی نکرده‌اند.

زاده‌رحمانی در پایان خاطرنشان کرد: اگر این گونه افراد نسبت به سرمایه‌گذاری و اجرایی كردن طرح خود اقدام نکنند، پیگیری‌های لازم جهت ابطال پروانه آنها و واگذاری زمین و صدور پروانه به اشخاص توانمند دیگر به عمل می آید.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار