استاندار يزد تأکید کرد:
استاندار یزد گفت: ترويج فعاليت‌هاي نوآورانه در مسير تقويت نشاط و حفظ اميد اجتماعي ضروری است.
کد خبر: ۷۲۳۹۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱ 10 March 2019

«محمدعلی طالبی» در بازديد از بازارچه خيريه چشمان منتظر در گذر فرهنگ و هنر يزد كه به همت جمعي از جوانان و دانشجويان برگزار شده است، با قدرداني از تلاش هاي صورت گرفته در برگزاري اين رويداد اجتماعي بيان كرد:در شرايط فعلي استان به برنامه هاي نشاط آفرين با مشاركت مردم نياز دارد .

وی افزود: برگزاري برنامه‌هايي با روح و فرهنگ ملي به رفع خستگي‌هاي روزانه و تجديد قوا در مسير فعاليت دوباره كمك مي‌كند و در فضايي كه همه ما به نوعي با برخي مسائل اقتصادي مواجه هستيم،نبايد فراموش كنيم كه مي‌توان با فعاليت‌هاي نوآورانه در مسير تقويت نشاط و حفظ اميد جامعه براي گذر از اين شرايط گام برداشت .

استاندار یزد گفت: ضروريست در كنار همه دغدغه هاي زندگي شخصي به مسائل ديگران نيز فكر كنيم و با يك خريد كوچك از بازارچه هاي خيريه و مشاركت در اموري از اين جنس به خانواده هاي نيازمند حمايت كمك كنيم كه نقش هنرمندان استان در اين عرصه قابل تقدير است .

طالبی تصریح کرد: اميدواريم به اتكاي حمايت‌هاي مردم در بخش‌هاي مختلف و تجميع توانمندي ها بتوان در مسير هر چه بيشتر توسعه استان و رفع مشكلات اقدامات موثري انجام داد .

وی در پايان خاطرنشان کرد: فعاليت‌هايي از اين قبيل در استان همواره مورد توجه بوده است و هيچ حمايتي از برنامه هاي مردم نهاد و فرهنگي دريغ نمي شود و به عنوان تسهيل گر و حامي در كنار اين جريانات اجتماعي قرار داريم و جهت دهي برنامه ها بايد به سمتي حركت كند كه چنين اقداماتي را در جاجاي استان با مشاركت مردم شاهد باشيم .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار