رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران مهریز از اجرای بیش از ۱۰برنامه به مناسب سالروز تأسیس بنیاد شهید این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۳۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲ 10 March 2019

رضا خاجانخانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران مهریز در نشست خبری با اصحاب رسانه ضمن تبریک سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان گفت: امروزه فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: افتتاح گلزار شهدا در دو روستای حاجی عبدالله و عبدالله آباد و طرح تندیس شهدا شکل سرور به ارتفاع ۱۲ متر مزین به تمثال ویژه شهدا با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون تومان از مهم‌ترین برنامه‌های ویژه سالگرد بنباد شهید است.

خانجانخانی ادامه داد: برگزاری همایش دوچرخه سواری، تجلیل از ۱۵ نفر از برگزیدگان رتبه‌های قرآنی استانی و شهرستانی مهریز از دیگر برنامه‌های ویژه این هفته است.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های این روز دیدار خانواده‌های شهدا ایثار گران با امام جمعه شهرستان است که تاکنون نزدیک به ۸۰ مورد دیدار با خانواده‌های تحت پوشش بنیاد شهید انجام شده است.

رئیس بنیاد شهید مهریز با اشاره به وام مسکن به خانواده‌های جانبازان تصریح کرد: ۳۸مورد سهمیه وام مسکن با سقف ۳۸میلیون تومان به روستاها اختصاص یافت و در شهرستان ۶۶میلیون تومان با باز پرداخت ۲۰ساله که از این تعداد ۲۰نفر مستعد پرداخت شده اندـ

خانجانخانی گفت: ۱۲یادمان شهدا در شهرستان مهریز برگزار شده امسال یادمان ویژه سه خبرنگار مهریزی شهید کورشفر، میر افضلی و برهان برای اولین بار برگزار می شود.

خانجانخانی از میزبانی شهرستان مهریز از ۸ شهید گمنام خبر داد و فزود: مردم شهرستان مهریز از سرگذشت ۱۲شهید خود خبر ندارند و خانواده این شهیدان هنوز چشم انتظار این عزیزان هستند.

وی گفت: به همت بسیج، خیرین و بنیاد شهید دو کتاب ویژه شهدای این شهرستان به نام شقایق‌های آسمانی و کتاب شهید عبداللهی با موضوع زندگی نامه و وصیت نامه ۳۱۳ شهید مهریز تالیف شده است.

شهرستان مهریز ۲۸۷ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار