مدیر عامل و معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد در دیدار با مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری یزد در خصوص خانه‌های هلال و ایجاد تفاهم نامه گفتگو کردند.
کد خبر: ۷۲۳۹۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 10 March 2019

محسن حرازی زاده یزدی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد، گفت: اعضاء جوان و داوطلب بزرگترین سرمایه برای جمعیت هلال احمر است که دارای اهمیت بسزایی هستند و قطعا با مشارکت دیگر نهاد‌ها و دستگاه‌ها می‌توان برنامه‌های مفید و کار آمدی را برای آنان اجرا کرد.

وی با اعلام اینکه در راستای آموزش همگانی اقداماتی انجام شده است، افزود: هلال احمر در واقع پلی است بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان و باید حس داوطلبانه و اهداف بشردوستانه را در مردم حساس‌تر کنیم که این خود باعث نشاط و شادابی در جامعه می‌شود.

تاکید بر ایجاد خانه‌های هلال احمر
با تشریح فعالیت‌های هلال احمر استان خواستار توجه بیشتر دهیاری‌ها و شورا‌های روستا‌ها در زمینه ایجاد خانه‌های هلال و بهره گیری از ظرفیت آنان در زمینه‌های فعالیت‌های بشردوستانه تاکید کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: اعضا و داوطلبان بازوی قوی هلال احمر هستند که در زمان‌های بحران و برنامه‌های دیگر با جمعیت همکاری می‌کنند و در تلاش هستیم از توان اعضا استفاده بهینه‌ای کنیم.

حرازی زاده با اعلام اینکه تفاهم نامه فی مابین سازمان شهرداری‌ها و سازمان داوطلبان هلال احمر امضا شده است، گفت: با تشکیل خانه‌های هلال در روستا‌ها با همکاری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور می‌توان روستائیان را در موضوع آموزش برای مقابله با زلزله و سایر حوادث طبیعی آماده کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار