فرمانده انتظامی شهرستان یزد با بیان این که در ایام نوروز هفت ایستگاه پلیس در نقاط مختلف دارالعباده مستقر می‌شوند، گفت: همزمان با تعطیلات نوروزی 10 تیم عملیاتی پلیس آگاهی استان در محلات شهر یزد مستقر می‌شوند.
کد خبر: ۷۲۴۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ 10 March 2019

سرهنگ «منوچهر نصیری» با اشاره به برنامه‌های پلیس ویژه نوروز 98 اظهار کرد: پرسنل فرمانده انتظامی استان یزد تمام تلاش خود را برای برقراری امنیت شهروندان یزدی و مسافران نوروزی در دارالعباده بکار گرفته‌اند.

وی افزایش احساس امنیت را از جمله اهداف محوری پلیس در تعطیلات نوروزی دانست و افزود: خوشبختانه طی چند سال گذشته با افزایش کشفیات و دستگیری مجرمان در محدود استحفاظی شهر و استان یزد دستاوردهای خوبی کسب شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در ادامه همکاری دستگاه‌های اجرایی با عوامل نیروی انتظامی را از جمله ضرورت‌های اجرایی برای برقراری نظم و امنیت بیش از پیش در ایام نوروز عنوان کرد و گفت: شهروندان هم باید سعی کنند با رعایت قوانین و دستورات امنیتی پلیس را در برقراری بیستر امنیت عمومی یاری کنند.

سرهنگ‌نصیری استفاده از ظرفیت نیروهای بسیجی در سطح محلات از جمله اقدامات در دستور کار پلیس در شهرستان یزد دانست و تصریح کرد:‌ ساماندهی و تعریف مأموریت‌های مختلف برای پلیس‌های افتخاری و همچنین راه‌اندازی طرح نگهبان و پلیس محله از دیگر اقدامات در دستور کار فرمانده انتظامی شهرستان یزد ویژه عید نوروز است.

این مسئول با بیان این که استقرار ایستگاه‌های 24 ساعته پلیس در ورودی‌ها و هفت نقطه مختلف شهر یزد از جمله مهمترین اقدامات برنامه‌ریزی شده توسط فرماندهی انتظامی استان در شهر یزد است‌، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروزی به منظور رفاه حال مسافران و شهروندان‌ گشتهای موتوری و خودرویی پلیس به صورت شبانه روز فعال هستند.

وی افزود: استقرار 10 تیم خودرویی و عملیاتی پلیس آگاهی در محلات مختلف شهر یزد به منظور شناسایی و دستگیری مجرمین جدید و سابقه‌دار از دیگر اقدامات شاخص فرماندهی انتظامی شهرستان یزد در عیدنوروز 98 است.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد در پایان خطاب به همشهریان یزدی،‌ تأکید کرد: مردم می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را در طول شبانه روز به عوامل نیروی انتظامی و پلیس 110 گزارش و از وقوع جرائم مختلف جلوگیری کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار