مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت:با توجه به افزایش شدید قیمت قیر در سالجاری، موضوع بازیافت آسفالت توجیه پذیر شده است.
کد خبر: ۷۲۴۲۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 11 March 2019

محمد رضا بشیری مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد در نشست شورای فنی استان افزود: دو واحد از کارخانجات زیر مجموعه شهرداری یزد در کار بازیافت آسفالت تا حدودی فعال شده اند که حمایت شورای فنی استان برای ترغیب شهرداری‌ها به استفاده از این آسفالت بازیافتی ضروری است.

وی همچنین گفت: از جمله دستور کار‌های شورا بررسی استفاده از فناوری‌های های جدید در طرح‌های عمرانی است که امیدواریم به این ترتیب شاهد کاهش هزینه‌ها در پروژه‌های عمرانی در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه قیر‌هایی که وارد استان می‌شود باید از محل تولید، حمل و مصرف زیر نظر باشد، افزود: قیر پارامتری است که در کیفیت آسفالت، دوام و عمرآن تاثیر گذار است.

بشیری خاطرنشان ساخت در این زمینه مقرر شد با تشکیل کارگروهی بتوانیم ضمن نظارت مناسب، شاهد افزایش عمر آسفالت معابر و راه‌های مواصلاتی استان باشیم.

در این نشست همچنین اخبار و بخشنامه‌های جدید سازمان برنامه و بودجه کشور اطلاع رسانی شد و در ادامه مصوبات کارگروه نظارت و کارگروه مصالح و تجهیزات صنعت ساخت مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

یازدهمین نشست شورای فنی استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و با حضور مدیر نظام فنی و اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی و سایر اعضا در محل سالن مدیریت بحران استانداری یزد برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار