همزمان با هفته منابع طبیعی، زنگ سبز به صورت نمادین در دبستان منتظر قائم هرات نواخته شد.
کد خبر: ۷۲۴۲۹۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹ 11 March 2019

محمود نقیبی رئیس منابع طبیعی وآبخیز داری شهرستان خاتم گفت: به مناسبت هفته منابع طبیعی، زنگ سبز به صورت نمادین در دبستان منتظر قائم نواخته و همچنین به صورت نمادین غرس چندین نهال انجام شد.

نقیبی افزود: شعار امسال منابع طبیعی «منابع طبیعی، بزرگترین سرمایه ملی» است و دانش آموزان نقش بسزایی در حفظ و حراست از منابع طبیعی دارند.

حجت الاسلام جعفری امام جمعه هرات در این مراسم گفت: اسلام بعنوان دینی کامل تمام ابعاد دینی بشر را مورد توجه قرار داده است و در کنار عبادت و مسائل اخروی به مسائل مربوط به زندگی مادی توجه دارد.

حجت الاسلام جعفری افزود: منابع طبیعی از مظاهر توحید و نشانه‌های شناخت خداوند در روی زمین است که باید به شکل مطلوبی از آن حفاظت ونگهداری شود.

در پایان شکیبا مدیر آموزش وپرورش شهرستان خاتم ضمن مهم دانستن حفاظت از منابع طبیعی اظهار داشت: بزرگترین جشنواره درختکاری و نواختن زنگ سبز در مدارس در راستای ترویج فرهنگ درختکاری و آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با فرهنگ حراست و حفاظت از منابع طبیعی برگزار می شود.

شایان بذکر است که این مراسم با حضور معاون عمرانی فرماندار، امام جمعه ، رئیس منابع طبیعی، رئیس آموزش وپرورش و جمعی از مسئولان شهرستان خاتم و دانش آموزان دبستان شهید منتظر قائم هرات برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار