دبیر هیئت شمشیر بازی استان یزد خبرداد؛
محمد فتوحی سابریست یزدی به همراه تیم ملی شمشیربازی سابر کشورمان موفق به کسب مدال ارزشمند نقره رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی شد.
کد خبر: ۷۲۴۳۱۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۲ 11 March 2019

حسن صدیقی دبیر هیئت شمشیر بازی استان یزد گفت: در ادامه رقابت‌های جام جهانی شمشیربازی در ایتالیا، تیم ملی سابر کشورمان که با شکست ۴۵ بر ۱۶ اسپانیا و ۴۵ بر ۲۷ کانادا به یک چهارم نهایی رسیده بودند، در این مرحله به مصاف مجارستان که از قهرمانان المپیک و جهان بهره میبردند رفت.

صدیقی افزود: در این بازی شاگردان پیمان فخری در یک بازی برتر موفق شدند حریف خود را ۴۵ بر ۳۷ از پیش رو برداشته و به نیمه نهایی برسند.

دبیر هیئت شمشیر بازی استان یزد ادامه داد: سابریست‌های کشورمان با ترکیب علی پاکدامن، مجتبی عابدینی، محمد فتوحی و محمد رهبری و با هدایت پیمان فخری برای صعود به فینال مقابل تیم میزبان ایتالیا قرار گرفتند و با انجام یک بازی بسیار خوب و بانتیجه ۴۵ بر ۴۳ موفق شدند تیم میزبان راشکست داده و راهی فینال شوند.

وی خاطرنشان کرد: تیم ایران در دیدار پایانی با نتیجه ۴۵ بر ۲۸ مقابل کره‌جنوبی قهرمان چندین دوره المپیک وجهان شکست خورد و صاحب مدال ارشمند نقره شد و تیم‌های ایتالیا و رومانی در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار