کارشناس پیش‌بینی هواشناسي یزد با اشاره به ورود مجدد سامانه بارشی جدید به استان طي روزهاي آتي، بیشترین بارش‌هاي شبانه‌روز گذشته در استان را مربوط به رباط پشت بادام با 32.4 میلی‌متر گزارش كرد.
کد خبر: ۷۲۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۵ 11 March 2019

«محمدرضا شيرغلامی» در خصوص بارش‌های شبانه روز گذشته در استان يزد اظهار کرد: بیشترین بارش شبانه روز گذشته از رباط پشت بادام با 32.4 میلی متر و سپس حاجی آباد زرین با 14میلی متر، کذاب و ببرویه با 10 میلی‌متر، کوشک و باغستان اکبر با 9 میلی متر، فراغه و آسویج با هشت میلی متر، خضر آباد و شمسی با هفت میلی متر گزارش شده است.

وی افزود: بیشترین بارش برف در 24 ساعت گذشته نیز مربوط به ايستگاه توده ده بالا با 10 سانتی‌متر، بنادكسادات و منشاد 9 سانتی متر، دره شیر 7 سانتی متر، خور سفلي 6 سانتی متر و صدر آباد 4 سانتی متر بوده است.

کارشناس پیش‌بینی هواشناسي استان با بیان این که آسمان مناطق شرقی استان همچنان ابری است، گفت: بجز مناطق شرقی برای سایر نقاط استان آسمانی صاف پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به شروع روند کاهشی دما از اواخر امروز نوزدهم اسفندماه در استان، تصریح کرد: برای مناطق کوهستانی و سردسیر استان فردا 20 اسفند يخبندان پیش‌بینی می‌شود.

شیرغلامی در ادامه به ورود موج ناپایدار جوی جدیدي به استان نيز اشاره کرد و گفت: این موج ناپایدار ضعیف از بعد از ظهر دوشنبه 20 اسفند استان را تحت تاثیر قرار می دهد که افزایش ابر، افزایش سرعت باد و بارش پراکنده باران در ارتفاعات و مناطق جنوبی در روز سه شنبه از پیامدهای این موج بارشی است.

وی نير و بيدا خوید را با دمای کمینه منفی 9 درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان طی شبانه روز گذشته عنوان کرد و افزود: گرمترین نقطه استان نیز در 24 ساعت گذشته از بافق با دمای بیشینه 20 درجه سانتی گراد گزارش شده است.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: پیش بینی می‌شود در گرمترین ساعات امروز دمای شهر یزد به 14، دوشنبه به 17 و سه شنبه به 16 درجه سانتی گراد و در سردترین ساعات سه‌شب آینده نیز به ترتیب به یک، پنج و سه درجه سانتی گراد برسد.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار