متقاضیان می توانند تقاضای خرید خود را حداکثر تا تاریخ 97.12.25 به دبیرخانه اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان یزد تحویل نمایند .
کد خبر: ۷۲۴۳۸۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹ 11 March 2019

مدیرکل شرکت غله وخدمات بازرگانی استان یزد گفت: شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 10 استان یزد ، در نظر دارد از ظرفیتهای موجود در سطح استان در فصل خرید تضمینی گندم و دانه های روغنی در سال 97 برابر ضوابط شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران به عنوان مرکز خرید تضمینی و نگهداری استفاده نماید.
پایدار افزود : از تمامی اشخاص حقوقی و حقیقی در سطح استان که واجد شرایط و امکانات زیر می باشند دعوت می شود ، تقاضای خرید خود را حداکثر تا تاریخ 97.12.25 به دبیرخانه اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان یزد به آدرس: یزد - بلوار دانشجو - بلوار امیرکبیر – تقاطع میدان سید حسن نصرالله - اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان یزد (سیلوی یزد) تحویل نمایند.
وی اظهار داشت : متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در ساعات اداری به آدرس فوق مراجعه و یا با شماره تلفن 38245347 تماس حاصل نمایند.
پایدار شرایط مرکز خرید را داشتن ظرفیت انباری متناسب با حجم برآوردی خرید مرکز نظیر انبار ساده مسقف، انبار نیمه مکانیزه، انبار تمام مکانیزه، سیلوی فلزی، سیلوی بتنی و انبار چادری، داشتن محوطه محصور، کف محوطه آسفالت یا بتن با درب ورودی و خروجی قابل کنترل، دارا بودن باسکول استاندارد، دارا بودن تجهیزات و امکانات مناسب برای تخلیه وبارگیری محمولات اعلام کرد
وی دارا بودن دوربین دید در شب با قابلیت انتقال تصاویر، بستر ارتباط اینترنتی و تجهیزات مربوطه به آن، در اختیار داشتن نیروی انسانی مجرب و مطلع در حوزه های کنترل کیفی را از دیگر شرایط برشمرد .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار