اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد اقدام به برگزاري کارگاه آموزش «نقاشی روی سفال» یادبود استاد مرتضی آقایی میبدی با عنوان « دست نقش» مي‌كند.
کد خبر: ۷۲۴۷۶۸
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۱ 12 March 2019

«هادی زارع» ريیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد هدف از برگزاري این کارگاه آموزشی را خودباوری فرهنگی و بازشناسی هویت فرهنگی هنری میبد، ایجاد ایده‌های نو و شناسایی هنرمندان خلاق در طراحی و نقاشی سفال و سرامیک ذكر كرد.

وي از برگزاري اين كارگاه با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر میبد، اداره صنایع دستی گردشگری و میراث فرهنگی میبد، انجمن هنرهای تجسمی یزد و شرکت میبد مروارید خبر داد و افزود: این کارگاه روز پنجشنبه 23 اسفندماه جاري از ساعت 9 تا 16 در محل مجموعه شاه عباسی میبد برگزار خواهد شد.

زارع با بیان این که ظرفیت شرکت در کارگاه محدود است، خاطر نشان کرد: در پایان دوره به تمام هنرمندان گواهی شرکت در کارگاه داده خواهد شد و به اثر منتخب مبلغ یک میلیون تومان اهدا می‌شود.

اين مسئول در پايان از هنرمندان متقاضی شرکت در این کارگاه آموزشی خواست تا جهت ثبت‌نام در اين كارگاه آموزشي با شماره 32346151 تماس بگيرند یا به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میبد مراجعه كنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار