رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: بیش از ۳ هزار و ۴۹۳ کلاس در ۳۸۰ مدرسه استان آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی است.
کد خبر: ۷۲۴۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۲ 12 March 2019

محمد علی غنی رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از اعلام آمادگی استان برای پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی درمدارس خبرداد و افزود: بیش از ۳ هزار و ۴۹۳ کلاس در ۳۸۰ مدرسه استان آماده ارائه خدمات اسکان به میهمانان نوروزی است که نسبت به سال گذشته تعداد ۴۱ کلاس اضافه شده است.

وی افزود: ۱۷ پایگاه پذیرش و ثبت نام مسافران در سطح شهرستان‌ها و مناطق استان برپا شده که در مرکز استان ۲ پایگاه در نواحی یک و دو یزد، کار پذیرش مسافران را به عهده خواهند داشت.

غنی ادامه داد: تعداد ۸۴۲ نفر از همکاران فرهنگی استان یزد شامل عوامل ستادی، اجرائی، مدیران و سرایدارن مدارس به صورت شبانه روزی درجهت اسکان نوروزی میهمانان تلاش می‌کنند.

رئیس اداره تعاون و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: همه عوامل اجرائی ستاد اسکان نوروزی برای تکریم و تعظیم فرهنگیان و خانواده‌های آنان تلاش خواهند کرد و در این راستا ۷ کمیته در آموزش و پرورش فعال شده است.

گفتنی است پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی به صورت اینترنتی تا ۲۴ اسفندماه ادامه دارد و پذیرش حضوری از ۲۸ اسفند تا ۱۲ فروردین سال ۹۸ در پایگاه‌های استان انجام خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار