سرپرست فرمانداري اردكان تاكيد كرد؛
سرپرست فرمانداری اردکان ایام نوروز را فرصتی مناسب برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری اردکان دانست و خواستار ايجاد شرایطي براي توقف بیشتر مسافران نوروزي در شهرستان براي بهره‌مندي از ظرفيت‌هاي گردشگري اين شهرستان شد.
کد خبر: ۷۲۴۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۲ 12 March 2019

«علیرضا جدیدی» در نشست ستاد تسهیلات نوروزی اردکان گفت: شهرستان اردکان همه‌ساله در ایام نوروز پذیرای شمار زیادی از مسافران و گردشگران نوروزی است که در واقع سفیران معرفی جاذبه‌های اردکان هستند.

وی افزود: در این ایام باید تمام توان خود را در کمیته‌های ده‌گانه تسهیلات نوروزی به کار ببندیم تا خدمات درخور و شایسته به ‌تمام مهمانانی که از اردکان دیدن می‌کنند صورت پذیرد.

سرپرست فرمانداری اردکان در ادامه با بیان این که رؤسای کمیته‌های ستاد نوروزی موظف‌ هستند با ارائه خدمات، برگزاری جشنواره‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های فرهنگی در سطح شهر شرایط توقف بیشتر مسافران را در شهرستان فراهم کنند، ادامه داد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی و بوم‌گردی‌ها باید آمادگی لازم را برای اسکان مسافرین نوروزی داشته باشند.

جدیدی به برگزاری برنامه‌های نوروز به صورت ويژه در روز دوم فروردین «روز اردکان» با همکاری تمام ادارات و یکی از انجمن‌های حوزه گردشگری اشاره و ابراز اميدواري كرد كه با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده و همکاری همه کمیته‌ها میزبان خوبی برای مسافران نوروزی در سال ۹۸ باشیم.

وی اظهار كرد: برای راهنمایی تورهای گردشگری از ظرفیت انجمن‌ها، تشکل‌های مردم‌نهاد و افراد مطلع با روابط عمومی بالا استفاده می‌شود.

این مسئول گفت: شهرستان اردکان از لحاظ تاریخی، طبیعی‌، گردشگری، صنایع‌دستی و تولید سوغات جاذبه‌های قابل‌توجهي دارد و در ایام نوروز باید این ظرفیت‌ها بیشتر به مسافران و گردشگران معرفی شود.

جدیدی تاكيد كرد: تکریم و استقبال از مسافران نوروزی به ‌منظور رفاه حال آن‌ها مورد توجه جدی قرار گیرد و لازم است هماهنگی‌های لازم جهت اقامت مسافران در مدارس، دانشگاه‌ها، هتل‌ها، بوم‌گردی‌ها به عمل آید.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار