مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری هزار و ۸۳۹ مورد خدمات عمرانی در زمینه ساخت مسکن به مددجویان تحت حمایت ارائه شد.
کد خبر: ۷۲۵۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 13 March 2019

سیدرضا لاله زاری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد با اشاره به سیاست‌های برنامه پنج‌ساله ششم کمیته امداد در ارائه خدمات مسکن نیازمندان گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری هزار و ۸۳۹ مورد خدمات عمرانی در زمینه ساخت مسکن، خرید، تعمیرات کلی و جزئی، ساخت فضای جانبی، حمام، آشپزخانه، حصارکشی، سرویس بهداشتی، تکمیل واحد‌های نیمه‌تمام روستایی و شهری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان ارائه شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت شش میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات وکمک‌های نقدی و غیر نقدی مبتنی بر نیاز محرومان در بخش مسکن مددجویان هزینه شد افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند با شرکت در طرح ،رضوان، این نهاد را در ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت کمک کنند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه ۹۸ مورد از خدمات عمرانی ارائه شده در سال جاری در قالب ساخت مسکن بوده است، یادآور شد: زیربنای واحد‌های مسکونی ساخته‌شده برای مددجویان تحت حمایت بین ۵۰ تا ۷۰ مترمربع است، اعتبار تخصیصی کمیته امداد در ساخت هر واحد مسکونی در مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان و مناطق روستایی ۲۰ میلیون تومان است و مابقی هزینه موردنیاز با مشارکت خیران و آورده مددجو از محل تسهیلات قرض‌الحسنه تأمین می‌شود.

وی گفت: ۲۲ درصد از خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در سال ۹۷ مربوط به شهرستان یزد بوده است.

سال گذشته هزار و ۲۵۷ مورد خدمات عمرانی به جامعه هدف تحت حمایت ارائه شد که ۲۳۷ مورد ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی و هزار و ۲۰ مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی بوده است، بیش از هشت میلیارد تومان در این بخش هزینه شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار