سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد گفت: مالکان خانه‌های مسافر باید نسبت به تهیه مجوز اقدام کنند .
کد خبر: ۷۲۵۰۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲ 13 March 2019

«هما خورشیدی» با اشاره به برنامه‌های در دستور کار میراث فرهنگی یزد ویژه نوروز 98، اظهار کرد: در آستانه نزدیک شدن به ایام سال نو، تمامی ظرفیت‌ها و امکانات اقامتی و پذیرایی استان برای استقبال ازمسافران مهیا شده است.

وی در ادامه به امکان اقامت در خانه‌های مسافر اشاره کرد و افزود: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با همکاری جامعه هتلداران استان طی چند سال گذشته مبادرت به ساماندهی و ارائه مجوز بهره برداری به این‌گونه واحد ها کرده و مسافران با اطمینان خاطر می‌توانند از واحدهایی که نسبت به اخذ مجوز اقدام کرده‌اند و دارای پروانه بهره‌برداری هستند، استفاده کنند .

سرپرست معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد همچنین با بیان این که بسیاری از خانه‌ها بدون اخذ مجوز و هماهنگی لازم، بطور غیرقانونی نسبت به اسکان مسافران اقدام می کنند گفت: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص و اسکان مسافران بدون مجوز، از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی و مراجع قضایی با اینگونه افراد و واحدها برخورد خواهد کرد .

خورشیدی تصریح کرد: از آنجا که پیش بینی ها حاکی از آن است که استان یزد در ایام نوروز 98 مورد استقبال گردشگران زیادی قرار خواهد گرفت و با توجه به اینکه تاکنون ظرفیت واحدهای اقامتی شهر تاریخی یزد نیز تکمیل شده از کلیه مالکان که قصد دارند واحدهای خود را در اختیار مسافران قرار دهند، تقاضا می‌شود هرچه سریعتر جهت اخذ مجوز موقت اقدام کنند .

گفتنی است؛ علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به مراکز ثبت نام خانه های مسافر استان مراجعه و یا با نماینده جامعه هتلداران به شماره 36222101 و کارگزار خانه های مسافر با شماره 36222199 تماس بگیرند .

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار