به مناسبت سالروز تشکیل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بزرگداشت روز شهدا (22 اسفند)، سه‌شنبه‌شب در مراسمی که با حضور جمعی از مسئولان محلی برگزار شد ، از تعدادی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان مهریز تجلیل شد.
کد خبر: ۷۲۵۱۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶ 13 March 2019

در این مراسم امام‌جمعه مهریز گفت: تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثار گران جزو وظایف مردم و دستگاه‌های اجرایی است.
حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی افزود: شهیدان و ایثارگران همه هستی خود را وقف اعتلای نظام و انقلاب اسلامی کردند و باید قدردان جانفشانی و صبر و ایستادگی آن‌ها بود.
وی اظهار داشت: توجه به خانواده شهدا و ایثارگران و رسیدگی به نیازهای مادی و معنوی آن‌ها نه‌تنها توسط بنیاد شهید بلکه باید توسط تمام دستگاه‌های اجرایی انجام شود.
امام‌جمعه مهریز به اهمیت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با همکاری مراکز فرهنگی و آموزشی و دانشگاه‌ها و رسانه‌های گروهی تأکید کرد.
محی‌الدینی همچنین به توطئه‌های دشمنان برای تضعیف ارزش‌های انقلابی در بین جوانان اشاره کرد و همکاری و هشیاری مردم و مسئولان را خواستار شد.
همچنین رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مهریز گفت: تجلیل از خانواده‌های شهدا و جامعه هدف جزو برنامه‌های این اداره است که با همکاری دستگاه‌ها و تشکل‌ها برگزار می‌شود.
رضا خانجانخانی افزود: افزون بر پنج هزار نفر از شهروندان مهریزی زیرپوشش برنامه‌های فرهنگی و رفاهی این اداره هستند و در برنامه‌های مختلف شرکت می‌کنند.
وی اظهار داشت: به مناسبت روز شهدا حدود 50 برنامه با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مردم در شهر و روستاهای بخش مرکزی این شهرستان برگزار ‌شد.
در این مراسم با لوح و هدایایی از تعدادی خانواده‌های شهدا و ایثارگران فعال در برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی تجلیل شد.
مردم مهریز 313 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.
مرکز شهرستان 55 هزارنفری مهریز در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار