ريیس سازمان مديريت و برنامه‌ريزي استان يزد با اشاره به درآمد حدود 13 هزار ميليارد ريالي استان در 11 ماهه ابتدايي امسال، اين ميزان را 10 درصد كمتر از مقدار مصوب ذكر كرد.
کد خبر: ۷۲۵۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 14 March 2019

«سید مجتبی حسینی‌پور» در نشست ستاد درآمد و تجهيز منابع استان گفت: عملکرد 11 ماهه درآمد‌های عمومی استان، 12 هزار و 921 میلیارد ریال بوده است که نسبت به سال گذشته 11 درصد افزایش داشته ولی نسبت به میزان مصوب10 درصد کاهش نشان می‌دهد.

وي افزود: 96.2 درصد از درآمدهای عمومی استان را درآمدهای مالیاتی تشکیل می‌دهد و 2.8 درصد خدمات و فروش کالا و یک درصد نیز مربوط به جرایم و خسارات است.

حسینی‌پور همچنین اظهار كرد: درآمدهای مالیاتی 11 ماهه سال 97 نسبت به یازده ماهه سال گذشته، 11 درصد افزایش و نسبت به میزان مصوب، 7 درصد کاهش یافته است.

وی افزود: مجموع درآمدهای مالیاتی استان 12 هزار و 427 میلیارد ریال بوده است که شش هزار و 465 میلیارد ریال را مالیات‌های مستقیم و پنج هزار و962 میلیارد ریال آن را مالیات‌های غیر مستقیم به خود اختصاص داده است.

اين مسئول مالیات‌های مستقیم را شامل مالیات اشخاص حقوقی غیر دولتی، حقوق بخش عمومی، حقوق بخش خصوصی و مشاغل ذکر کرد و افزود: مالیات‌های مستقیم استان نسبت به میزان مصوب12درصد کاهش یافته و مالیات‌های غیر مستقیم که عمده آن ارزش افزوده است، نسبت به مبلغ مصوب 3 درصد کاهش داشته است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار