دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد:
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد از برگزاری نخستین جشنواره ملی پارچه فجر در یزد خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 14 March 2019

ابوالفضل داودی در نشست کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد برگزار شد، اظهار داشت: این کارگروه از نیمه سال ۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد که در این دوره شش ماهه، چهار جلسه با اعضای کارگروه مد و لباس برگزار شد.

دبیر کارگروه مد و لباس افزود: کارگروه مد و لباس استان یزد در کوتاه مدت توانسته حضور فعال و مؤثری را در حوزه مد و پوشاک داشته باشد.

وی با اشاره به وظایف کارگروه ساماندهی مد و لباس عنوان کرد: این کارگروه به عنوان جایگاهی برای هماهنگی، پیگیری و نظارت بر اجرای سیاست‌ها، مصوبات و برنامه‌های کارگروه ساماندهی مد و لباس است.

داودی ادامه داد: از وظایف کارگروه ساماندهی مد و لباس در سطح استان یزد می‌توان به ایجاد نمایشگاه دائمی پارچه و لباس، برقراری ارتباط و مبادلات فرهنگی با کشورهای اسلامی، شناسایی ساماندهی طراحان مد و لباس استان و… اشاره کرد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد خاطرنشان کرد: تاکنون ۹ نمایشگاه مد و لباس در مکان‌هایی مانند هتل نیکان بافق، هتل داد، هتل صفائیه، هتل ارگ، نگارخانه شهرستان اردکان و… برپا شده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های جنبی نمایشگاه‌ها گفت: کتاب «چادر کاری» که در آن کلیات طراحی چادر، تاریخ تحول چادر و… با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل صدا و سیمای استان یزد رونمایی شد.

داودی از برگزاری نخستین جشنواره ملی پارچه فجر خبر داد و بیان کرد: این جشنواره برای نخستین بار در یزد در روزهای ۱۰ تا ۱۳ اردیبهشت ماه سال ۹۸ برگزار خواهد شد.

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس استان یزد افزود: انواع پارچه‌های قدیمی و سنتی در نخستین جشنواره ملی پارچه فجر عرضه خواهد شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مرتضی عابدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۱/۲۵
ادرس محل برگزاری رو لظف میکنید ؟
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار