رییس شورای شهر یزد خبر داد؛
رییس شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اقدامات بهسازی ویژه نوروز در دارالعباده، گفت: ساماندهی گلزار شهدای یزد در دستور کار شهرداری یزد است.
کد خبر: ۷۲۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ 14 March 2019

«غلامعلی سفید» در صدو چهل و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان این که امروز 22 اسفند روز بزرگداشت شهدا و سالروز تأسیس بنیاد شهید و امور ایثار گران است، اظهار کرد: یاد شهدا را گرامی میداریم و امیدواریم با قدرت ادامه دهنده راه آنها باشیم.

وی با اشاره به تصویب بودجه لازم برای رسیدگی به گلزار شهدای یزد، افزود: قرار شد به همان اندازه بودجه مصوب شده شورای شهر، بنیاد شهید تهران و استانداری در ساماندهی گلزار شهدای یزد مشارکت داشته باشند ولی متأسفانه هنوز هیچ اقدامی در راستای این مهم انجام نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر یزد در ادامه با بیان که تاکنون مبلغی بالغ بر سه میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری برای ساماندهی گلزار شهدا هزینه شده است، گفت: نورپردازی و زیباسازی از جمله اقدامات در دستور کار شهرداری است که امیدواریم مردم در لحظه سال تحویل با حضور در گلزار شهدا از خدمات انجام شده استفاده کنند.

این مسئول در پایان بحث ساخت فیلم‌های کوتاه با موضوع یزد را از دیگر اقدامات شورای شهر برای معرفی بیش از پیش شهر جهانی یزد دانست و بیان کرد: زمانی می‌توانیم به افزایش مشارکت عمومی شهروندان برای توسعه بیش از پیش یزد امیدوار باشیم که آن طور که باید و شاید نسبت به معرفی دارالعباده اقدام شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار