مدیرکل صدا و سیمای یزد:
مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد با اشاره به نقش رسانه‌ها در برگزاری بزرگداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی، گفت: رسانه‌ها رکن اصلی توسعه فرهنگی در جوامع هستند.
کد خبر: ۷۲۵۷۷۳
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰ 16 March 2019

«امیراحمد پهلوانیان» در مراسم تجلیل از رسانه‌ها، مدیران و کارشناسان برتر روابط عمومی چهل سالگی انقلاب اسلامی در استان، با بیان این که جامعه رسانه‌ای جامعه ای مظلوم است، اظهار کرد: خبرنگاران به واسطه رسالت تعیین شده برای آنها همیشه در خدمت پیشرفت استان بوده و هستند.

وی جامعه رسانه‌ای یزد را صمیمی‌ترین، کوشاترین و پاکترین صنف استان دانست و افزود: هرگونه جامعه انسانی به زیرساخت توسعه فرهنگی نیاز دارد و رکن اصلی تحقق این مهم توسعه رسانه‌ای است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز یزد در ادامه ایرادهای امروزه توسعه صنعتی استان را نتیجه عدم توسعه رسانه‌ای در زمان خود عنوان کرد و گفت: خوشبختانه نگاه استاندار فعلی یزد به توسعه فرهنگی و رسانه‌های مثبت و این غنیمت است.

پهلوانیان با اشاره به اهمیت حماسه حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در راهپیمایی چهل سالگی انقلاب، تصریح کرد: دهه فجر امسال در شرایط سیاسی و اقتصادی خاصی انجام شد.

این مسئول با بیان این که امسال رسانه‌ها نقش اصلی حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را ایفا کردند، تأکید کرد: در چهل سالگی انقلاب رسانه‌ها با روشنگری دقیق و کامل به خوبی مردم را به صحنه کشاندند.

وی خاطرنشان کرد: طی بررسی‌های انجام شده دهه فجر امسال با افزایش 15 درصدی اقشار مختلف جامعه در استان یزد برگزار شده است.

برنامه‌های چهل سالگی انقلاب تا 12 فروردین 98 ادامه دارد

«سعید زارع» دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد، گفت: چهل سالگی انقلاب در حقیقت گذر از تمام چالش های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، نظامی است.

وی با بیان این که جنگ استکبار علیه ایران اسلامی امروز در قالب جنگ اقتصادی ادامه دارد، افزود: پیروزی در این جنگ به وحدت و همبستگی ملت ایران نیاز دارد.

زارع با اشاره به اهمیت بیانه گام دوم که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است، اظهار کرد: قطعاً گام دوم انقلاب مسیر رسیدن به تمدن اسلامی است.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان افزایش حدود 20 درصد حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال را دستاوردی بزرگ در راستای رسیدن به اهداف انقلاب دانست و بیان کرد: ویژه برنامه های چهل سالگی انقلاب اسلامی تا 12 فروردین 98 ادامه دارند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار