امام جمعه موقت یزد تأکید کرد:
امام جمعه موقت یزد با اشاره به معرفی رییس جدید قوه قضائیه از سوی مقام معظم رهبری، گفت: برخورد با دانه درشت‌های فساد اقتصادی باید قاطعانه و در راستای حمایت از حقوق ملت باشد.
کد خبر: ۷۲۵۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵ 16 March 2019

حجت الاسلام«سیدمحمد آیت‌الهی» در خطبه های این هفته 24 اسفندماه نماز جمعه یزد با اشاره به انتصاب رییس جدید قوه قضائیه، اظهار کرد: رفع دغدغه‌های مقام معظم رهبری باید ملاک اجرایی و برنامه‌ریزی مدیریت جدید قوه قضائیه قرار گیرد.

وی ریشه‌کن کردن مفاسد اقتصادی را از دیگر ضرورت‌های اجرایی قوه قضائیه دانست و افزود: برخورد با دانه درشت‌های فساد اقتصادی باید قاطعانه و در راستای حمایت از حقوق ملت باشد.

امام جمعه موقت یزد گفت: برنامه‌ریزی‌ها در نظام اسلامی باید طوری تدوین و اجرایی شوند که امکان فساد و اختلاس ایجاد نشود.

آیت الهی خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران کشور، تصریح کرد: مجلسی‌ها می‌توانند با اصلاح قوانین و دولتی‌ها هم با رفع موانع اجرا مانع بروز هرگونه فساد اقتصادی و سیاسی در کشور شوند.

این مسئول در ادامه با اشاره به اعطای نشان ذولفقار به سردار قاسم سلیمانی، بیان کرد: اعطای این نشان در حقیقت بزرگداشت جریان مقاومت و تفکر بسیجی است.

وی با بیان این که سردار سلیمانی اولین فرمانده نظام اسلامی ایران است که مفتخر به دریافت نشان ذولفقار شده است، گفت: تبیعت بی چون و چرا از ولایت فقیه رمز پیروزی و سربلندی جبهه مقاومت در برابر استکبار جهانی است.

امام جمعه موقت یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر پرخیرو برکت رییس جمهور به کشور عراق، تأکید کرد: خوشبختانه آمریکا و دیگر مستکبران جهان از این سفر خشمگین و عصبانی شدند و این نشان دهنده اقدام درست هیأت دولت در این سفر مهم بوده است.

این مسئول در پایان با اشاره به اهمیت رعایت شئونات اسلامی در ایام نوروز، اظهار کرد: مسئولان و دست اندرکاران فرهنگی استان بدانند که یزد همیشه به عنوان دارالعباده معروف بوده و است و باید این مهم را در برنامه ریزی های استقبال از مسافران نوروزی مد نظر قرار دهند.

وی عفاف، نجابت و درستی را از جمله میراث فرهنگی یزدی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: مردم یزد باید با رفتار درست، معامله اسلامی و رعایت عفاف ویژگی‌های این دیار را به مسافران نوروزی هدیه دهند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار