مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان یزد از برگزاري طرح آرامش بهاری جهت خدمات‌رساني مطلوب به مسافران نوروزي و ترويج سبک زندگی اسلامی‌ايراني در بیش از 60 امامزاده و بقاع متبرکه‌ي اين استان خبر داد.
کد خبر: ۷۲۵۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۰ 16 March 2019

حجت الاسلام «حسین زارع زاده» ضمن اعلام اين خبر تصريح كرد: در طرح آرامش بهاري سال جديد بیش از 35 مبلغ اعزامی از قم در كنار مبلغان استان همكاري خواهند داشت.

وي به برنامه‌های متنوع طرح آرامش بهاری اشاره کرد و افزود: تشکیل خیمه‌های معرفت ویژه کودکان و نوجوانان، غرفه‌هاي مشاوره، تبلیغات چندرسانه ای و پاسخگویی به سوالات شرعی از برنامه‌های این طرح است.

زازعزاده با بیان این که بیشتر برنامه‌های طرح آرامش بهاری در قالب ترويج سبک زندگی اسلامی تدارك ديده شده است، تصریح کرد: هدف از برگزاری طرح آرامش بهاري تبدیل امامزاده‌ها و بقاع متبرکه به قطب فرهنگی شهرهاست و در اين باره تلاش داريم با ترویج سبک زندگی ایرانی‌اسلامی، خدماتی شایسته به مسافران نوروزی ارایه دهيم.

اين مسئول در پایان در خصوص زمان برگزاری این طرح نيز ياداور شد: طرح آرامش بهاري در استان از 28 اسفند‌ماه جاري تا 14 فروردین‌ماه سال آينده برگزار مي‌شود و بقاع متبرکه در این ایام با برنامه‌هاي متنوع پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار