ريیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد با اشاره به امكان اسكان و برپايي چادر توسط مسافران نوروزي در پارک کوهستان، از فراهم شدن تمام امكانات پذيرايي مسافران در اين كمپ براي ايام نوروز خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰ 17 March 2019

«محمدصفدرپور»  با بیان این که ایجاد کمپ مسافران نوروزی یکی از اقدامات مهمی است که برای رفاه مسافران انجام شده است، اظهار کرد: دو کمپ آستان مقدس امامزاده سید جعفر محمد(ع) و پارک کوهستان به عنوان کمپ‌های اصلی شهر یزد براي پذيرايي از مسافران نوروزي آماده شده‌اند كه البته تنها مدیریت کمپ پارک کوهستان برعهده سازمان سیما و منظر شهرداري است.

وی با اشاره به این که مسافران تنها در اين دو كمپ مي‌توانند اسکان نوروزي داشته باشند، خاطرنشان كرد: البته این بدین معنا نیست که مسافران نمی‌توانند در طول روز در این ساير پارك‌ها چادر بزنند بلکه تنها اسکان در ساعات شب ممنوع خواهد بود.

ريیس سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد ظرفیت کمپ پارك كوهستان را روزانه 350 چادر اعلام کرد و گفت: اين پارک بزرگ یکی از فضاهای بسیار زیباي شهر يزد به مساحت حدود 100 هکتار است.

وی مبلغ ورودی به این پارک در ایام نوروز را 12 هزار تومان اعلام و خاطرنشان کرد: مسافرانی که در این ایام به پارک کوهستان می‌آیند از امکاناتی نظیر دریاچه مصنوعی، شهربازی، بوفه، اغذيه فروشی، نان گرم، صبحانه داغ، پتو، زیرانداز و چادر مسافرتی برخوردار می‌شوند.

این مسئول در پایان با اشاره به این که ارائه خدمات ایرانسل به مسافران نوروزی در پارک کوهستان یکی از اقداماتی است که ویژه نوروز 98 انجام می‌شود، تصریح کرد: سازمان سیما، منظر و فضای سبز یزد در سال جاری ضمن عقد قرارداد با اپراتور مذكور، امكان استقرار غرفه‌اي براي ارائه خدمات ايرانسل به مسافران نوروزي را نيز فراهم كرده است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار