مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد:
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد از برگزاری همایش افتخار بیست‌وپنج، ویژه گرامیداشت ۲۵ سال صدرنشینی دانش آموزان یزدی در کنکور سراسری خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۲۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳ 17 March 2019

عباسعلی دانافر در دوازدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان یزد که با حضور استاندار یزد برگزار شد، اظهار داشت: روز دوشنبه ۲۷ اسفندماه، همایش افتخار بیست‌وپنجم، ویژه گرامیداشت ۲۵ سال صدرنشینی دانش آموزان استان یزد در کنکور سراسری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این همایش همایش صبح روز دوشنبه در سالن شهید پاکنژاد یزد برگزار می‌شود، افزود: استان یزد در زمینه مشارکت خیران در احداث فضاهای آموزشی از رتبه و جایگاه خوبی برخوردار است.

دانافر با اشاره به اینکه عوامل گوناگونی در رقم خوردن این اتفاق و بیست‌وپنج سال صدرنشینی دانش آموزان استان یزد در کنکور سراسری نقش دارد، افزود: به طور قطع یکی از این عوامل، خیران مدرسه ساز استان هستند که با احداث فضاهای آموزشی، فرصت تحصیل را در اختیار دانش آموزان قرار دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد با بیان اینکه امسال بیش از ۴۰ میلیارد تومان جذب خیری در استان یزد انجام شده است، افزود: در حال حاضر ۳۰ پروژه در استان با مشارکت خیران در حال احداث است.

علیرضا مصباح‌فر، معاون آموزش و پرورش استان یزد نیز در این نشست به ارائه گزارشی از فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده برای گرامیداشت هفته معلم در سال ۹۸ پرداخت.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار