مدیر کل کمیته امداد استان یزد از رشد 40 درصدی کمک‌‌هاي يزدي‌ها در جشن نيكوكاري امسال در مقایسه با پارسال خبر داد و پيش‌بيني كرد كه اين کمک‌ها تا 3.3 میلیارد تومان نيز افزايش يابد.
کد خبر: ۷۲۶۵۸۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳ 18 March 2019

«محسن علیزاده» با بیان این که نیکوکاران یزدی همواره نشان داده‌اند در سخت‌ترین شرایط هم به فکر نیازمندان و خانواده‌های محروم هستند، گفت: مرم نیکوکار استان یزد یک‌بار دیگر با حضور پرشور در جشن ملی و معنوی نیکوکاری حماسه‌ای دیگر آفریدند و رشد 40 درصدی کمک‌ها را در مقایسه با سال گذشته رقم زدند.

وی با اشاره به این که امسال ۱۷۷۲ پایگاه جشن نیکوکاری در مدارس، پایگاه‌های بسیج، پایگاه‌های سطح شهر، مراکز نیکوکاری، مساجد و مصلاهای نماز جمعه کمک‌های مردمی را دریافت کردند، افزود: نیکوکاران یزدی در جشن نیکوکاری امسال دو میلیارد و 930 میلیون تومان در قالب هدایای نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های نیازمند کمک کردند، پیش‌بینی می‌شود این کمک‌ها به سه میلیارد و 300 میلیون تومان افزایش پیدا کند.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: امسال جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» هم‌زمان با سراسر کشور در روزهای چهارشنبه ۱۵ اسفندماه در سطح مدارس، پنجشنبه ۱۶ اسفندماه در پایگاه‌های اصلی سطح شهر و روز جمعه ۱۷ اسفندماه در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار شد.

وی با بیان این که مردم نوع‌دوست استان می‌توانند همچنان در این کار خداپسندانه شرکت کنند، گفت: کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه و بخش‌های نیکوکاری نرم‌افزارهای کاربردی تلفن همراه برای سهولت در پرداخت کمک‌های مردمی به جشن نیکوکاری در نظر گرفته ‌شده است و مردم خداجوی استان می‌توانند بدون نیاز به حضور فیزیکی در این کار خیر مشارکت کنند و در آستانه سال جدید شادی را به خانواده‌های نیازمند هدیه کنند.

علیزاده با اشاره به این که بیش از ۲۷ هزار خانوار با جمعیت ۵۸ هزار نفر تحت حمایت این نهاد قرار دارند، یادآور شد: سال گذشته مردم نیکوکار استان یزد با حضور در پایگاه‌های جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد تومان به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار