مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح‌های متنوع خیرخواهانه و آموزشی، فرشتگان رحمت، نیابت و داوطلب یار امداد و نجات در روز‌های پایانی سال و نوروز ۹۸ خبر داد.
کد خبر: ۷۲۶۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ 18 March 2019

محسن حرازی زاده مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان یزد از اجرای طرح‌های متنوع خیرخواهانه و آموزشی، فرشتگان رحمت و داوطلب یار امداد و نجات در روز‌های پایانی سال و نوروز ۹۸ خبر داد و گفت: امید واریم با همت خیرین و داوطلبان، موسسات خیریه مردم نهاد و خانه‌های هلال بتوانیم تعداد زیادی سبد کالا را در آستانه سال نو به خانواده‌های کم برخوردار اهدا کنیم.

وی افزود: هدف از اجرای این طرح ترویج و اشاعه فرهنگ غنی فعالیت‌های خیر خواهانه و نیکوکاری، با تکریم و مساعدت به خانواده‌های کم برخوردار ضمن حفظ ارزش و کرامت انسانی، و دلجویی از آن‌ها در شب عید و شاد کردن این قشر در آستانه نوروز باستانی است.

حرازی زاده ادامه داد: خیرین علاقمند و مردم نیکوکار استان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای اجرای طرح فرشتگان رحمت به حساب اختصاصی ۲۰۸۰۸۰۸۰/۸۲ با شناسه ۳۴۰۰۰۸۰۴۱۷۲ نزد بانک ملت به نام جمعیت هلال احمر استان یزد واریز کنند.

وی ادامه داد: در طرح نیابت داوطلبان جمعیت هلال احمر به نیابت از فرزندان افراد سالمند، معلول و از کار افتاده به سرکشی و دیدار این افراد می‌روند و با انجام مراسم‌های شاد موجب نشاط سالمندان و بیماران در این ایام می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار