یزد همچنان شهر بدون شهردار:
سخنگوی شورای شهر یزد با بیان این که اعضای شورای شهر به دنبال شهرداری خاص با مدیریتی چندبعدی است،‌گفت: اختلاف اعضای شورای شهر نشانه احساس مسئولیت آنها در قبال توسعه شهر و به نفع مردم است.
کد خبر: ۷۲۶۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 18 March 2019

«محسن عباسی‌هرفته» در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده شورای شهر برای انتخاب و معرفی شهرداری یزد، ‌اظهار کرد:‌ شورا در فرآیند معرفی شهردار منتخب هیچ تعللی نکرده و کاملا طبق قانون اقدام کرده است.

وی عدم پاسخگوی شفاف وزارت کشور مهمترین چالش شورا در انتخاب شهردار یزد دانست و افزود‌: تاکنون هیچ مستنداتی در مورد رد صلاحیت فرهمند و سیدحسینی به شورای شهر یزد ابلاغ نشده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر یزد با بیان این که «محمدرضا سیدحسینی» به عنوان گزینه دوم شهرداری یزد از سوی شورا انتخاب و به وزارت کشور معرفی شده است،‌ گفت: وی هیچ پرونده‌ای که منجر به محکومیت شده باشد نداشته و ندارد.

عباسی در ادامه با بیان این که سیدحسینی حتی می‌تواند رییس جمهور ایران شود، ‌تصریح کرد: هنوز مهلت قانونی وزارت کشور برای پاسخ به شورا در مورد گزینه دوم شهرداری یزد تمام نشده است.

این مسئول در مورد رزمه سیدحسینی به عنوان شهردار یزد،‌ خاطرنشان کرد: ‌پرونده ثبت جهانی یزد مدیون تلاش وی در دوره معاونت استاندار یزد است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود در مورد مشکلات موجود بین اعضای شورای شهر یزد، گفت:‌ مشکلات اعضای شورا بیشتر اختلاف نظر در مدیریت برنامه مدیریتی است.

سخنگوی شورای شهر یزد، ادامه داد:‌ شورای پنجم به دنبال شهرداری خاص با مدیریتی چند بعدی است و این به آن معنا نیست در که در شهرداری افراد ناکارآمد فعالیت می‌کنند.

عباسی اختلاف اعضای شورا را نشانه احساس مسئولیت آنها در قبال توسعه شهر و ارائه خدمات بیشتر به شهروندان دانست و بیان کرد:‌ نتیجه اختلافات هرچه باشد به نفع مردم یزد است.

وی در پایان با بیان این که اختلاف بین اعضای شورای شهر شخصی نیست،‌ خاطرنشان کرد:‌ اصحاب رسانه باید با حمایت شورا مسیر توسعه مدیریت شهری را هموارتر کنند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار