در مراسمی با حضور مسئولان استان و شهرستان صدرالدینی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان ضیایی اردکان معرفی شد.
کد خبر: ۷۲۶۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۲ 18 March 2019

در مراسمی با حضور مسئولان استان ، شهرستان و عوامل بیمارستان ضیایی اردکان از زحمات محمد سلطان محمدی سرپرست سابق بیمارستان ضیایی اردکان قدر دانی و صدرالدینی به عنوان سرپرست جدید بیمارستان ضیایی اردکان معرفی شد.

حجت السلام والمسلمین سید اسماعیل شاکر امام جمعه اردکان در این مراسم با تبریک فرارسیدن ماه رجب گفت: بهترین راه برای رسیدن به بالاترین مرتبه علم و کمال، ایمان به خدا و تکیه بر قدرت الهی است و همه مسئولان باید توکلشان به خدا بسیار محکم و استوار باشد تا به ثمرات مثبت در کار‌ها و خدماتی که برای مردم انجام می دهند دست یابند.

وی افزود: برای سرپرست جدید صدرالدینی آرزوی موفقیت می‌نماییم و همچنین قدردان زحمات سلطان محمدی هستیم که برای شهر اردکان تمام تلاش خود را در عرصه عمل گذاشت و توانست در دوره مدیریت خود بیمارستان ضیایی اردکان را به نحو احسن اداره نماید.

امام جمعه اردکان بیان داشت: امروزه مردم ما با مشکلات زیادی مواجه هستند و شاید در جا‌های خاص این عقده به وجود آمده در دل خود را بخواهند خالی نمایند، از جمله جا‌هایی که مردم این عقده را باز می‌نمایند در زمان مریضی و بستری شدن در بیمارستان است و در اینجا از کارکنان و مسئولان مراکز درمانی خواهش دارم که با شرح صدر و تحمل با آن‌ها برخورد نمایند.

ترویج پیشگیری از بیماری ها در بین اقشار مختلف جامعه
در ادامه این مراسم علیرضا جدیدی سرپرست فرمانداری اردکان به اهمیت حوزه بهداشت و درمان اشاره نمود و عنوان کرد: در این حوزه، پیشگیری از اهمیت بیشتری برخوردار است و قبل از بیمار شدن مردم، باید فرهنگ پیشگیری از امراض مختلف را در بین آن‌ها جا انداخت.

وی یادآور شد: این سالی که روز‌های پایانی آن را می‌گذرانیم یکی از سخت‌ترین سال‌هایی بود که جمهوری اسلامی ایران طی این چهل سال از عمر خود سپری کرد و مسئولان و کارکنان حوزه بهداشت و درمان در به دوش کشیدن سختی‌ها و ملالت‌ها برای هموار سازی راه گذشتن از این مشکلات بسیارسهیم بوده اند.

جدیدی افزود: بیمارستان ضیایی اردکان مانند سایر مراکز درمانی با مسائل و مشکلاتی روبرو است و مدیریت آن در این شرایط سخت کاری بسیار دشوار است.

سرپرست فرمانداری اردکانبا اشاره به مشکلات حوزه درمان پرداخت و گفت: بهداشت و درمان بیش از همه حوزه‌های دیگر درگیر این مشکلات جامعه بوده است و با رشد جمعیت در شهرستان اردکان، بیمارستان ضیایی با کمبود‌های امکاناتی و نیرویی مواجه شده است که امیدواریم بتوانیم با همکاری مسئولان اجرایی قدمی برای حل این مشکلات برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار