شهردار میبد گفت: نارین قلعه چهارم فروردین ماه به احترام زمین به مدت یک ساعت خاموش می‌شود.
کد خبر: ۷۲۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۶ 18 March 2019

علیرضا نقوی زاده شهردار میبد گفت: چهارم فروردین ماه به احترام زمین نارین قلعه میبد به مدت یک ساعت خاموش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه شهر خلاق وپویا نیازمند شهروندان سالم و خلاق است، افزود: توانسته ایم در در کوتاهترین فرصت فضای شهر را برای نوروز و استقبال از مسافران و گردشگران آماده کنیم.

وی گفت: ستاد نوروزی با ده کمیته تشکیل شده است و در کمپ‌های ورودی شهر راهنمایان گردشگری برای استقبال و راهنمایی مسافران حضور دارند تا به معرفی جاذبه‌های شهر به مسافران بپردازند.

شهردار میبد بابیان اینکه سد معبر نه تنها غیرقانونی بلکه حق الناس است گفت: بهسازی معابرشهری وخارزدایی آن، زیبا سازی شهر ورنگ آمیزی جداول، نظافت معابر، آزادسازی برخی معابر شهری، نقاشی طرح زیلو برجعبه‌های برق و مخابرات از جمله اقدامات صورت گرفته در ایام پایانی سال است.

نقوی زاده با اشاره به اینکه سال آینده سال انضباط شهری و پیشگیری از تخلفات باشد، گفت: شهر زیبا تنها شهردار ندارد بلکه شهروندان باید با مجموعه شهرداری همکاری داشته باشند.

نقوی زاده از بازدید اقامتگاه‌های نوروزی از سوی پرسنل خدمات آتش نشانی خبر داد و گفت: امیدواریم سال آینده در زیبا سازی و شفاف سازی و الکترونیکی شهرداری بتوانیم اقدامات خوب و د رخور شهرجهانی زیلو انجام بدهیم.

مجموعه کاروانسرای شاه عباسی، یخچال خشتی، مجموعه برج کبوترخانه، قلعه بارجین، قلعه مهرجرد، آسیاب‌های آبی از بنا‌های تاریخی شهرستان میبد است.

میبد یکی از مهمترین نقاط گردشگری تاریخی استان یزد است و همه ساله گردشگران زیادی را از داخل و خارج کشور به خود جذب می‌کند.

نارین قلعه، قدیمی‌ترین مهمترین و دیدنی‌ترین بنای خشتی جهان در شهرستان میبد است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار