مدیرکل آموزش و پرورش یزد خبر داد؛
مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: دانش‌آموزان یزدی امسال با کسب 50 درصد قبولی جایگاه نخست کنکور سراسری 97 را کسب کردند.
کد خبر: ۷۲۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 18 March 2019

«عباسعلی دانافر» در جشن افتخار بیست و پنجم اداره کل آموزش و پرورش استان که با حضور مسئولان ارشد استان و دانش‌آموزان برتر استان در کنکور سراسر برگزار شد، اظهار کرد: نگاه و نگرش خانواده ها نقش موثری در موفقیت دانش آموزان دارد.

وی خیرین نیکوکار را از دیگر عوامل موثر در پیشرفت دانش‌آموزان دانست و افزود: فرهنگیان از جمله موثرترین عوامل در کسب دستاوردهای علمی، آموزشی ادره کل آموزش و پرورش استان یزد است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و مدیران استان در کسب دستاورد افتخار بیست و پنجم دانش‌آموزان در کنکور سراسری سهیم هستند.

دانافر در ادامه با بیان این که دانش آموزان استان یزد امسال در کنکور سراسری با 50 درصد قبولی رتبه نخست کشوری را کسب کردند، تصریح کرد: دانش‌آموزان یزدی امسال توانستند 146 رتبه زیر هزار، 18 رتبه زیر 100 و یک رتبه تک رقمی را به خود اختصاص دهند.

وی کسب پنج رتبه اول کشوری در جشنواره جوان خوارزمی را از دیگر دستاوردهای دانش‌آموزان یزدی دانست و بیان کرد: 11 درصد طرح‌های که دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است به دانش آموزان یزدی اختصاص داشته است.

این مسئول در پایان با بیان این که رتبه اول در افتخار بیست و پنجم به نواحی یک و دو آموزش و پرورش یزد، رتبه دوم به شهرستان میبد و رتبه سوم به دانش آموزان شهرستان مهریز اختصاص یافته است، خاطرنشان کرد: کسب 13 مدال جهانی و کشوری در رشته های مختلف از دیگر دستاوردهای آموزش و پرورش استان یزد است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۱/۰۲
این همه عدد به چه درد بچه ها میخوره.بهتر نیست بجای این همه افتخار به این عددها سعی در آموزش کارهای تخصصی و مهارتی به دانش آموز بکنید تا پس از فارغ التحصیلی بیکار نباشد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار