اطلاعیه پلیس یزد:
فرماندهی انتظامی استان یزد در آستانه فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال، با بیان اینکه اهتمام پلیس تأمین نظم و امنیت است، اطلاعیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۷۲۶۹۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷ 19 March 2019

فرماندهی انتظامی استان یزد در آستانه فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال، با بیان اینکه اهتمام پلیس تأمین نظم و امنیت است، اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد.

فرماندهی انتظامی استان همزمان با فرا رسیدن آخرین چهارشنبه سال ،چهارشنبه سوری، در راستای کاهش صدمات و خسارات، حفظ نظم و امنیت جامعه، اطلاعیه‌ای را صادر کرد.

متن این اطلاعیه به شرح ذیل است.

بلوغ فرهنگی و اجتماعی مردم قانونمند ایران اسلامی در سال‌های اخیر به کاهش چشمگیر خسارات، لطمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال منتج شده است.

کاهش صدمات جانی و مالی ناشی از حوادث چهارشنبه آخر سال، بیانگر افزایش همدلی و همراهی صمیمانه تمامی اقشار جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان با نیروی انتظامی و توجه به آموزش‌های ارائه شده از سوی ناجا، سازمان‌های همکار و رسانه‌ها بوده است.

تجربه تلخ خانواده‌ها در پس رفتار‌های غیرقانونی و ناهنجار برخی افراد که مخل نظم و امنیت هستند، اراده نیروی انتظامی را در برخورد با هنجارشکنان تقویت و دو چندان کرده است و خرید و فروش مواد خطرآفرین، انفجاری و احتراقی که نظم و آرامش جامعه و شهروندان را مخدوش می‌نماید، ممنوع بوده و با متخلفان مطابق قانون برخورد خواهد شد.

در این اطلاعیه با بیان اینکه اهتمام نیروی انتظامی بر تأمین امنیت فرد فرد جامعه است، با اعلام برخورد جدی پلیس با هنجارشکنان و تمامی کسانی که مترصد ایجاد ناامنی برای هموطنان هستند، تاکید شده است قانون‌شکنی و ایجاد مزاحمت در هیچ آیین و فرهنگی پذیرفته نیست و پلیس از طریق سامانه ۱۱۰ آماده دریافت گزارشات مردمی است.

برهمین اساس پلیس یزد برای پاسداشت حقوق شهروندان و در راستای کاهش حوادث احتمالی چهارشنبه آخر سال با تاکید بر کوچه محوری از مردم عزیز و شریف خصوصاً تمامی والدین می‌خواهد تا در چهارشنبه پایانی سال در کنار فرزندان خود و با نظارت و کنترل دقیق آن‌ها از بروز حوادث تلخ و ناگوار پیشگیری کنند.

امیدواریم، امسال نیز همچون سنوات گذشته با همکاری و همیاری شهروندان با پلیس و در سایه امنیت و آرامش، روز‌های پایانی سال را با کمترین حوادث سپری کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار