نائب رییس شورای حوزه علمیه یزد:
نائب رییس شورای حوزه علمیه یزد با بیان این‌که امروزه نسل جوان در فضای مجازی با شبهات بسیاری روبه‌رو است، گفت: اصلی‌ترین وظیفه مبلغین پاسخگویی به شبهات نسل جوان است.
کد خبر: ۷۲۶۹۲۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳ 19 March 2019

حجت الاسلام والمسلمین «سید محمد کاظم مدرسی در کارگاه آموزشی با عنوان ارتقاء سواد رسانه‌ای ویژه مبلغان شهرستان یزد با اشاره به این که امروزه فضای مجازی در دسترس همگان قرار گرفته است و باید برای این شبکه‌ها برنامه‌ریزی گسترده‌ای صورت گیرد اظهار کرد: ما باید به شکلی عمل کنیم که در این فضاها، نسل جوان را به سمت ارزش‌ها سوق دهیم و به نوعی در مقابل تحرکات دشمنان ایستادگی کنیم .

وی افزود: فضای مجازی که امروزه در اختیار همه قرار گرفته به یک فضای حقیقی تبدیل شده است و در هنگام ورود و فعالیت در آن، ابتدا باید آن را شناخت و با اطلاعات کامل وارد شد .

نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: یکی از کارهایی که باید در دستور کار همگان باشد این است که فضاهای مختلف را شناسایی کنند و این فضاهای ناسالم را به فرزندانمان هم بیاموزیم تا آنها نیز این مخاطرات آن باخبر باشند .

مدرسی یکی از وظایف اصلی مبلغین را پاسخگویی به شبهات عنوان و تصریح کرد: اولین کاری که مبلغین باید در دستور کار خود قرار دهند این است که ابتدا خودشان مطالعه کامل در مورد تمام مباحث داشته باشند و سپس اگر شخصی شبهه‌ای را مطرح کرد بتواند به بهترین شکل آن شبهه را برطرف کند .

این مسئول ادامه داد: امروزه نسل جوان کشور به شدت در فضای مجازی به شبهات و سوالات مختلف روبه‌رو هستند که نیازمند پاسخگویی به این شبهات هستیم زیرا اگر این سوالات پاسخ داده نشود شاید مشکلات عدیده‌ای را ابتدا برای فرد و سپس برای جامعه پیرامون شخص به وجود آورد .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار