فرماندار یزد:
فرماندار شهرستان یزد تاکید کرد: تمام ظرفیت‌های استان را برای خدمات رسانی به میهمانان و مسافران نوروزی یزد بکار گرفته ‎‎ ایم تا سفری لذت بخش و خاطره‎‎انگیز برایشان رقم بزنیم.
کد خبر: ۷۲۸۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴ 25 March 2019

«سید محمد رستگاری» در جمع خبرنگاران با اشاره به تشکیل ستاد خدمات سفر شهرستان قبل از تعطیلات نوروزی، گفت: در این جلسات علاوه بر پیش ‎‎ بینی اقامت مسافران نوروزی، مسائل دیگری مانند امنیت، مسائل ترافیکی، تامین نیازهای ضروروی مسافران نیز دیده شد.

وی ادامه داد: شاید در روزهای اول با اوج سفرهای نوروزی به یزد، شاهد برخی مشکلات مانند تعطیلی برخی نانوایی‌‌ها بودیم ولی خوشبختانه در حال حاضر تمام کشیک‌‌های نوروزی فعال هستند و در تامین نیازهای مسافران و میهمانان نوروزی یزد از جمله نان، سوخت و غیره مشکلی نداریم.

فرماندار تاکید کرد: تمام ظرفیت‌های استان را برای خدمات رسانی به میهمانان و مسافران نوروزی یزد بکار گرفته ‎‎ ایم تا سفری لذت بخش و خاطره‎‎انگیز برایشان رقم بزنیم.

وی از هیات امناء مساجد و حسینیه‎‎های یزد که به کمک دستگاه‌‌های خدمات رسان نوروزی برای افامت و اسکان مسافران اعلام آمادگی کرده‎‎اند نیز قدردانی کرد و گفت: تمام تلاشخود را برای رضایت مسافران نوروزی بکار بسته‎‎ایم.

رستگاری خاطرنشان کرد: از نیروی انتظامی و همچنین معتمدین محلات برای تامین امنیت مسافران نوروزی و برقراری نظم شهر تشکر می‎‎کنیم و امیدواریم که مشکلات ترافیکی نیز با تلاش پلیس راهور به ویژه در مرکز شهر که با ترافیک سنگینی مواجه‎ایم، شاهد باشیم.

وی گفت: خوشبختانه شهروندان یزدی در رابطه با مباحث ترفیکی با تردد کمتر در معابر مرکزی شهر نهایت همکاری را داشته اند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به کسب مجوز فعالیت توسط کمپ‎‎های کویری در شهرستان، از مسافران نوروزی خواست تا از کمپ های دارای مجوز جهت تفریح و سرگرمی ایمن در ایام نوروزی بهره گیرند.

فرماندار در پایان نیز با اشاره به برنامه‎‎های فرهنگی تدارک دیده شده برای شهروندان و مسافران نوروزی، اظهار کرد: در این رابطه بیش از 1200 برنامه طراحی شده که در محل‌‌های تعیین شده در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار