رییس سازمان حمل و نقل شهرداری یزد خبر داد؛
رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد گفت: اتوبوس‌های گردشگری شهرداری یزد در تعطیلات نوروز، مسافران را بین مقصدهای اصلی گردشگری جابجا می‌کنند .
کد خبر: ۷۲۸۳۴۹
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۸ 25 March 2019

«محمدرضا شفیعی»  با اشاره اقدامات در دستور کار شهرداری یزد برای تأمین رفاه بیش از پیش مسافران نوروزی در شهر میراث جهانی، اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده گردشگران نوروزی از شهر تاریخی یزد به دنبال ثبت جهانی این شهر، جابجایی گردشگران در تعطیلات، از اهم برنامه‌های خدمات نوروزی این سازمان در دو سال گذشته بوده است.

وی با اشاره مصوبه شورای اسلامی شهر یزد در این زمینه افزود: به دنبال تداوم این حرکت در سطح شهر هستیم و قصد داریم در سال 1398، در هر مسیر، دو یا سه دستگاه اتوبوس برای این منظور اختصاص دهیم تا مجموعا 40 دستگاه اتوبوس فعال در مسیرهای پرتردد گردشگران تأمین شود.

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد گفت: طراحی بدنه اتوبوس‌ها با استفاده از نمادهای فرهنگی و تاریخی شهر یزد انجام شده تا نشانگر توجه به میراث جهانی شهر باشد.

شفیعی با اشاره به هزینه بسیار بالای اجرای کامل این برنامه تصریح کرد: به دنبال جذب اسپانسر برای تأمین هزینه‌های مالی این طرح هستیم و اعتقاد داریم از این مسیر می‌توان برنامه‌ها را به طور کامل پیش برد.

این مسئول در ادامه با اعلام این که تنها اقدام نوروزی در راستای ارائه خدمات حمل و نقل عمومی به مسافران امسال، راه‌اندازی اتوبوس گردشگری بوده است، بیان کرد: چهار دستگاه اتوبوس گردشگری به فاصله زمانی 20 دقیقه تا پایان تعطیلات نوروز به گردشگران نوروزی خدمات‌رسانی خواهند کرد.

رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری یزد در مورد مسیر حرکت اتوبوس گردشگری در نوروز 98 اعلام کرد: اتوبوس‌های گردشگری با حرکت از پایانه دولت‌آباد پس از عبور از خیابان‌های انقلاب، سیدگلسرخ، فهادان، امام خمینی و دهم فروردین، مسافران را تا آتشکده زرتشتیان یزد منتقل می‌کند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار