استاندار یزد:
استاندار یزد گفت: مدیریت سال رونق تولید ،مستلزم همراهی و همدلی همه آحاد جامعه است و فضای صمیمیت و دوستی باید همچنان در استان ادامه یابد.
کد خبر: ۷۲۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳ 25 March 2019

محمد علی طالبی ، روز یکشنبه در مراسم یزدی تباران، افزود: مقام معظم رهبری هوشمندانه و با درایت سال 98 را به نام رونق تولید نامگذاری فرمودند و عمده ترین معضل و مشکل امروز جامعه مسائل اقتصادی و معیشتی است که تنها راه آن تولید ملی و رونق آن است.
وی ادامه داد: این انتخاب و نامگذاری هوشمندانه کمک می کند به مسئولان تا جهت رفع موانع تولید و فراهم کردن بسترهای افزایش تولید، قدم بردارند .
استاندار یزد اظهار داشت: کار سختی را پیش رو داریم ولی ان شاء الله با همت و تلاش و همراهی همه نخبگان و آحاد مختلف در این راه موفق خواهیم بود .
طالبی ادامه داد: عمده ترین مشکل استان معضل فارغ التحصیلان بیکار است که در کنار مساله آب به عنوان یکی از اهداف برنامه های اجرایی پیگیری خواهد شد .
استاندار یزد یادآور شد: در سالجاری انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز در پیش رو داریم که با توجه به مسائل اجتماعی و کارگری و معیشتی ، مدیریت انتخابات مستلزم همراهی و همدلی است که در این جهت گام بر می داریم و ان شاء الله همدلی را تقویت خواهیم کرد تا این فضای همدلی فرصت خدمت بیشتر به مردم را برای ما فراهم کند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار