همزمان با سفرهای نوروزی،
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شهرستان میبد گفت: در سه فقره حادثه رانندگی یک مسافر نوروزی کشته شد و در 2 مورد واژگونی خودرو هم هفت نفر در چند روز اخیر زخمی شدند.
کد خبر: ۷۲۸۳۶۱
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۳ 25 March 2019

علیرضا فصیحی افزود : مسافر نوروزی در حال عبور از عرض خیابان در برخورد با خودرو کشته شد و بر اثر واژگونی خودرو نیز در یک حادثه چهار نفر و در حادثه دیگر سه تن زخمی و سرپایی درمان شدند.
وی ادامه داد: 70 درصد تصادف برون شهری در 30 کیلومتری شهرها رخ می دهد و اغلب حوادث رانندگی در ساعت 20 الی 23 اتفاق می افتد و از رانندگان خواست هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی میبد تصریح کرد: برای امدادرسانی به صدمه دیدگان حوادث در اسرع وقت نیاز به همراهی مردم است و با توجه به ترافیک روزهای اخیر راه را برای خودروهای اورژانس باز کنند تا همکاران بتوانند در وقت تعیین شده که در جاده ها زیر10 دقیقه و در شهر هفت دقیقه است در محل حادثه حاضر شوند.
وی یادآور شد : میبد سه دستگاه اورژانس فعال و 2 مورد پشتیبان برای امداد رسانی به مسافران نوروزی دارد.
فصیحی افزود: در تفاهم نامه ای که با اورژانس اردکان منعقد شد مقرر گردید، 2 شهرستان در صورت نیاز در پوشش فوریت های پزشکی با هم همکاری کنند و با هماهنگی انجام شده با اورژانس هوایی از هشتم فروردین با تعیین پنج محل فرود بالگرد ، اورژانس میبد طبق پروتکل آمادگی امداد رسانی هوایی به زخمی ها را نیز دارد.
مرکز شهرستان 104هزار نفری میبد در 50 کیلومتری شمال غرب شهر یزد مرکز این استان قرار دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار