مدیر حوزه‌های علمیه کشور از عملکرد کارکنان پلیس یزد در برقراری امنیت و آرامش مسافران نوروزی و شهروندان قدردانی کرد.
کد خبر: ۷۲۸۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۳ 25 March 2019

آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در دیدار با فرمانده انتظامی استان یزد ضمن تبریک نوروز ۹۸ از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی کارکنان پلیس یزد در برقراری امنیت شهروندان و مسافران نوروزی قدردانی کرد.

وی بر همکاری همه دستگاه‌های دولتی با پلیس تاکید کرد و گفت: پشتیبانی و همکاری دستگاه‌های مسئول در امر امنیت با پلیس، رسیدن به امنیت مطلوب و پایدار را محقق خواهد کرد.

آیت الله اعرافی در ادامه ضمن اشاره به اقدامات فرهنگی پلیس در سطح جامعه خاطرنشان کرد: یقینا آگاه سازی، اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی در پیشگیری از بروز بسیاری از جرایم و آسیب‌ها اثرگذار خواهد بود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، ضمن حمایت از اجرای طرح ،طوبی، در یزد بر همکاری همه نهاد‌های مسئول در اجرای این طرح به خصوص حوزه‌های علمیه و روحانیون تاکید و از این اقدام ابتکاری پلیس یزد تشکر کرد.

در این دیدار سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک سال نو گفت: پلیس یزد با تمام توان جهت ارائه خدمت بی منت و مضاعف به شهروندان و مسافران نوروزی تلاش می‌کند.

میرحیدری در ادامه به اجرای طرح طوبی در یزد اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف فرهنگ سازی عفاف و حجاب با همکاری طلاب حوزه علمیه و غیره در محل‌های پرتردد یزد به خصوص در ایام نوروز اجرا و اقدامات اقناعی و ایجابی برای رعایت بیشتر شئونات اسلامی از سوی مهمانان نوروزی و شهروندان صورت می‌گیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار