معاون معماری و شهرسازی شهرداری یزد با بیان این که شهر خانه ما و کلید آن به دست شهرداری داده شده است، گفت: توسعه مدیریت شهری و تقویت زیرساخت‌های گردشگری مستلزم مطالبه‌گری بیش‌ازپیش شهرداران مناطق است.
کد خبر: ۷۲۸۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ 25 March 2019

«مجتبی فرهمند» در جلسه ستاد تسهیلات نوروز شهرداری شهر میراث جهانی یزد با اشاره به ضرورت ساماندهی خدمات شهری ویژه نوروز، اظهار کرد: تدوین و اجرای برنامه ویژه برای ارتقای خدمات شهری مستمر در دستور کار دست‌اندرکاران مدیریت شهری قرار گیرد.

وی عدم جانمایی و نصب مناسب تابلوهای راهنمای مسافر را یکی از جدیترین چالش‌های خدمات رسانی در تعطیلات نوروزی یزد دانست و افزود: شست و شوی مستمر سرویس‌های بهداشتی و جمع آوری مکرر و جدی زباله‌ها در نقاط مختلف شهری به ویژه در بافت جهانی از جمله الزمات اجرایی توسط ستاد تسهیلات نوروز شهرداری یزد است.

معاون معماری و شهرسازی شهرداری یزد در ادامه با اشاره به ضرورت هماهنگی بیش از پیش دستگاه‌های خدمات رسان در ایام نوروز، گفت: تهیه چک لیست برای جلوگیری از موازی کاری و اتلاف وقت ضروری است.

فرهمند با بیان این که شهرداران مناطق باید بیش از پیش نسبت به محدوده استحفاظی خود احساس مسئولیت داشته باشند، تصریح کرد: شهرداران باید با تقویت روحیه مطالبه گری منطقه کاری خود را ناموس خود دانسته و با تمام وجود از آن حراست کنند.

این مسئول مدیریت و برنامه ریزی از پایین به بالا را از جمله راهکارهای مدیریت مناسب شهر دانست و بیان کرد: شهر خانه ما و کلید آن به دست شهرداری داده شده است.

معاون شهرداری یزد تأکید کرد: مبادی ورودی شهر می‌توانند با طراحی واحد و البته تهیه پکیج خدماتی نقش مهمی در مدیریت ترافیک و اسکان گردشگران نوروزی ایفا کند.

فرهمند در پایان با بیان این که اگر اعتقاد داریم یزد شهری جهانی و مقصد گردشگری باید در این حوزه سرمایه گذاری کرد، خاطرنشان کرد: جلسات هماهنگی و تقویت زیرساخت‌های مدیریت شهری باید به صورت مستمر و هفتگی در یزد برگزار شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار