فرماندار شهرستان مهریز گفت: ساماندهی فعالیت‌های صنعتی جدید با تاکید بر محوریت توسعه استان در دستور کار فرمانداری قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۷۲۸۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ 25 March 2019

رضا زارع زاده فرماندار شهرستان مهریز در نخستین همایش مهریزی تباران ضمن تبریک سال جدید گفت: ساماندهی فعالیت‌های صنعتی جدید با تاکید بر محوریت توسعه استان در دستور کار فرمانداری قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه مهریز پتانسیل‌های سرمایه گذاری ویژه‌ای دارد، افزود: سرمایه گذاران مهریزی می‌تواند در عرصه‌های آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و مراکز سالمندی عمده‌ترین نیاز برای سرمایه گذاری در این شهرستان است.

زارع زاده ادامه داد: امیدواریم با تمکن فکری و مالی فرهیختگان و اثرگذاران مهریزی، آب هوای مطلوب و مردمانی هنرمند با دانش و ابتکار بتوانید شهرستان مهریز را به جایگاه اصلی خود برسانیم.

وی با اشاره به مراکز تاریخی، مذهبی مهریز تصریح کرد: تفرجگاه قله دامگاهان، تنها کاروان سرای مدور استان و سرچشمه گرفتن قدیمی‌ترین چشمه دولت آباد از دیدنی‌های ویژه شهرستان مهریز است.

توجه ویژه مسئولان به پتانسیل های مختلف در مهریز
محمد علی طالبی استاندار یزد نیز در این همایش با تبعین سخن رهبری مبنی بر استفاده از ظرفیت فرهیختگان گفت: شهرستان مهریز پتانسیل ویژه‌ای در گسترش توانمندی استان یزد در زمینه‌های صنعتی، گردشگری و ارائه خدمات ترویستی دارد.

وی افزود: فرهیختگان و سرمایه گذاران مردمی سرمایه‌های اجتماعی هر شهر و استان هستند که دولت با پشنوانه آن‌ها کار‌های بزرگی را انجام دهد.

طالبی ادامه داد: امیدواریم با اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری خیرین و فریختگان مهریزی در سطح شهرستان مهریز سال خوب با افتخاری را در عرصه‌های فرهنگی و گردشگری رقم بزنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار