جلسه هم اندیشی مهریزی تباران با حضور مهریزی های مقیم شهرهای دیگر و پایتخت با حضور استاندار یزد در مجموعه گردشگری هفت شهر مهریز برگزار شد.
کد خبر: ۷۲۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۹ 25 March 2019

«محمدعلی طالبی» استاندار یزد در جمع سرمایه ‎ داران و خیرین مهریزی اعلام کرد: شهرستان مهریز با وجود ظرفیت ‎ های فراوانی که دارد، نیازمند حمایت خیرین و فرهیختگان مهریزی است و با حمایت آنان می‎‎توان این شهرستان کهن و تاریخی را ارتقا بخشید.

«رضا زارع زاده» فرماندار مهریز نیز در این مراسم خاطرنشان کرد: شهرستان مهریز برترین تولیدکننده شیر گاو و پسته در استان است.

وی افزود: قرارگیری بزرگ‌ترین معدن سرب و روی خاورمیانه و وجود ۱۰۰ اثر تاریخی ثبت ملی و ۱۵۰۰ اثر شناسایی‌شده در این شهرستان از ظرفیت ‎ های قابل سرمایه گذاری در این شهرستان است.

به گفته فرماندار مهریز، همچنین فضای فرسوده آموزشی و حوزه سلامت و بهداشت و درمان این شهرستان نیازمند حمایت خیرین و سرمایه داران مهریزی است.

«عبدالرضامحی الدینی» امام‌ جمعه مهریز نیز با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری کم نظیر در مهریز، گفت: برای تکمیل دانشگاه امام صادق(ع) که به دست مرحوم آیت الله مهدوی کنی افتتاح شد و حوزه علمیه این شهرستان، همچنین مجتمع بزرگ فرهنگی و تجاری ولیعصر(ع) نیاز به کمک و حمایت فرهنگ دوستان و خیرین مهریزی است تا این شهرستان با پیشینیه دینی و مذهبی که دارد در این زمینه نیز ارتقا یابد.

«سید رسول محسن زاده» رییس بیمارستان حضرت فاطمه الزهرا مهریز هم با بیان این که بیمارستان مهریز در بین بیمارستان‌های دولتی استان یزد بالاترین نمره اعتباربخشی را کسب کرده است، گفت: قرارگیری مهریز در کنار شاهراه اصلی شمال به جنوب و نیاز مناطق اطراف و جنوب کشور به مقوله درمانی، می طلبد تا با ارتقا سطح کیفیت و تجهیزات این بیمارستان، در این زمینه بتوانیم خدمات خوبی ارائه دهیم.

«احمد آخوندی» شهردار مهریز نیز حوزه گردشگری مهریز را نیازمند سرمایه گذاری دانست و گفت: مجموعه دیدنی باغ آهو، باغ مهرنگار، سروستان و توتستان و نیز باغ گیلاس مهریز، کوه ریگ و دره آدرشک این شهرستان می تواند در صورت سرمایه‏گذاری سودآوری بالایی داشته باشد و موجب توسعه گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی شود.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار