فرمانده نیروی انتظامی استان یزد:
فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به تشکیل ۴۵۸ اکیپ سواره و ۱۵۷ اکیپ پیاده گشت نوروزی گفت: آمار سرقت یزد در ایام نوروز ۹۸، ۲۷ درصد کاهش یافت.
کد خبر: ۷۳۱۹۵۳
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۹ 07 April 2019

سردار محمدرضا میرحیدری فرمانده نیروی انتظامی استان یزد پیش از ظهر امروز در دیدار جمعی از پرسنل نیروی انتظامی استان یزد با آیت الله ناصری یزدی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، با تبریک اعیاد رجب و شعبان گفت: در اجرای طرح نوروزی همکاران ما در اجرای یک ماموریت خطیر و مهم با تمام توان در خدمت مردم استان و کشور بودند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به فرمانده کل ناجا در ارتباط با ارتقای سطح امنیت در شرایط فعلی اقتصادی کشور افزود: در این راستا، فرمایش و تاکید رهبر معظم انقلاب در دستور کار نیروی انتظامی استان بود و با تمام وجود برای ارتقای سطح امنیت بازار و پوشش منازل مردمی که برای خرید عیدانه حضور پیدا می‌کردند و همچنین در ارتباط با پوشش پارکینگ‌ها و اماکن عمومی نیروی انتظامی تلاش بسیار گسترده‌ای برای حفظ امنیت داشت.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: به حمدالله در مجموع و در طول این ایام، با بسیج تمام امکانات و نفرات، موفق شدیم ۳۱ ایستگاه نوروزی را در سطح استان یزد فعال کنیم که بیشتر در خدمت مسافران بود.

میرحیدری خاطرنشان کرد: ۴۵۸ اکیپ گشتی اعم از موتوری و خودرویی و همچنین ۱۵۷ تیم گشت پیاده برای پوشش منازل و روانسازی ترافیک در این ایام مشغول به فعالیت بودند.

وی عنوان کرد: با توجه به افزایش میزان دستگیری سارقین و کنترل سارقینی که پیش‌بینی شده بود، ما موفق شدیم که درصدی از جرایم و سرقت‌ها را کاهش دهیم و بخشی از آن را مهار کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد با اشاره به کاهش ۲۷ درصدی سرقت‌ها در نوروز به نسبت قبل گفت: با توجه به اینکه عدد میانگین سرقت‌ها مشخص بود، در طول این حدود ۲۰ روز که این طرح اجرا می‌شد، شاهد کاهش سرقت‌ها به این میزان بودیم.

میرحیدری خاطرنشان کرد: علاوه بر کشفیاتی که در حوزه میزان سرقت انجام شده شاهد بودیم، در حوزه افزایش دستگیری سارقین و همچنین میزان کشفیات هم رشد قابل توجهی داشتیم به گونه‌ای که در بحث دستگری سارقین، شاهد افزایش ۴۹ درصدی بودیم.

وی عنوان کرد: اقدام خوبی که با کمک استاندار و دستگاه‌های همکار از جمله سازمان تامین اجتماعی و نظام پزشکی انجام شد، بحث جمع‌آوری معتادین متهاجر بود و به واسطه این اقدام، نسبت به گذشته مواردی که سبب رنجش خاطر شهروندان و مسافران نوروزی بود برطرف شد و علاوه بر آن نسبت به درمان این افراد اقدام لازم صورت گرفته است.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد ادامه داد: در حوزه ترافیکی که حضرت آقا هم نسبت به کاهش تلفات و تلخی‌های آن تاکید کردند، همکاران ما در حوزه پلیس راه و راهور، موفق شدند با اقدامات برنامه‌ریزی شده، بیش از ۶۰ درصد تلفات را کاهش دهند و در حوزه برون شهری هم بالغ بر ۸۰ درصد کاهش تلفات را شاهد بودیم و در این ایام تنها دو نفر در یک تصادف در استان فوت کردند و هیچ مورد مرگ دیگری در تصادفات یزد وجود نداشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار