امام جمعه یزد:
امام جمعه یزد با بیان این که سپاه پاسداران یکی از مهمترین دستاوردهای انقلاب است، گفت: تروریست خواندن پاسداران نشان اوج ناتوانی و جهالت آمریکایی‌هاست.
کد خبر: ۷۳۲۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰ 09 April 2019

آیت‌الله «محمدرضا ناصری‌یزدی» با اشاره به این‌که تروریست خوانده شدن پاسداران از سوی آمریکا نشانه ناتوانی و جهالت آمریکایی‌ها است، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در طول تاریخ خود شهدای بسیاری در اثر مبارزه با حرکت‌های تروریستی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

وی با اشاره به این‌که تروریست‌ها زاده آمریکایی‌ها و سایر کشورهای مستکبر جهان بودند افزود: حضور سپاه پاسداران در منطقه و مبارزه با تروریسم سبب شده که داعش با بدترین وضع شکست بخورد و ریشه آنها در سوریه خشکیده شود و امروز هم بغض و کینه آمریکایی‌ها از این شکست بسیار بیشتر شده است.

امام جمعه یزد گفت: زمانی که دشمنان اسلام و انقلاب با ما دشمنی کنند و سعی بر انجام توطئه در زمینه‌های مختلف داشته باشند نشان می‌دهد که کار و حرکت ما درست است و باید با جدیت و اقتدار بیشتری انجام دهیم.

ناصری یزدی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ایران یک حرکت و انقلاب خدایی است تصریح کرد: برای این موضوع دلایل مختلفی وجود دارد که یکی از مهمترین این دلایل، حمایت‌های الهی است که از این انقلاب در طول 40 سال قبل شده است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد در ادامه با اشاره به این‌که هیچ کسی فکر نمی‌کرد که تروریست‌ها و حامیان آنها که در راس آنها آمریکای جنایتکار قرار داشت، در سوریه با مشکلی مواجه شوند گفت: به مدد حمایت‌های خداوند متعال، تمام توطئه‌های آمریکاییان در این منطقه خنثی شد و تروریست‌ها شکست خوردند و همه این موارد امدادهای الهی بوده است.

وی بیان کرد: حفظ انقلاب اسلامی ایران موضوعی است که به فرموده امام خمینی(ره) اوجب واجبات است و همه ما نسبت به آن وظیفه داریم و باید تمام توان خود را برای تحقق آن به کار گیریم.

ناصری یزدی خاطرنشان کرد: حفظ خانواده و اصالت آن در جامعه هم وظیفه‌ای است که بر عهده همه ما قرار دارد و باید سعی کنیم به هر روشی که هست سعی بر حفاظت و حراست از کانون خانواده داشته باشیم.

ناصری یزدی با بیان این که همه اینها کار و فلسفه هنر و هنرمندان است گفت: هنرمندان باید برای حراست از انقلاب و کانون خانواده، آثار هنری ارزشمندی تولید کنند چرا که هنر بیش از هر چیزی می‌تواند در جامعه تاثیرگذار باشد.

امام جمعه یزد با بیان اینکه دشمن امروزه فضای مجازی را به عرصه اصلی حضور خود تبدیل کرده افزود: یکی از موضوعاتی که در ارتباط با هنر باید به آن توجه شود، ضرورت حضور هنرمندانه هنر انقلابی و اسلامی در فضای مجازی است به گونه‌ای که بتواند بر مخاطبان تاثیرگذاری کامل و زیادی داشته باشد.

وی ادامه داد: هر کسی با استعدادی که از خداوند گرفته باید در راستای حفاظت و حراست از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب قدم بردارد که اگر به این موضوع توجه درستی صورت گیرد، هر کسی در هر عرصه‌ای از جمله هنری، اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، بازرگانی و موارد مختلف دیگر برای این انقلاب کار می‌کند و به این وسیله تمام مشکلات برطرف می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه هنر یکی از بالاترین و مهمترین نعمت‌هایی است که خداوند متعال به بشر ارزانی داشته گفت: در هر یک از نعمت‌هایی که خدا به ما داده، هنر به بهترین و بالاترین وجه ممکن وجود دارد و این موضوع نشان دهنده جایگاه هنر در زندگی بشری است.

ناصری یزدی بالاترین هنر و هنرمندی را مربوط به خداوند دانست و گفت: هنرمندان می‌توانند بحث توحید را به بهترین نحو ممکن به وسیله آثار هنری به مردم جامعه نشان دهند و در راستای ترویج اسلام از آن استفاده کنند.

امام جمعه یزد بیان کرد: در مقابل متاسفانه برخی امروزه از هنر برای تخریب ارزش‌های دینی، اسلامی و انسانی در جامعه استفاده می‌کنند و حرکت‌های نادرست و غیر انسانی را به این وسیله ترویج می‌کنند.

وی افزود: در بحث هنر یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به آن توجه شود، بحث کادرسازی انقلابی است تا مباحث انقلابی و دینی را به بهترین نحو و با تخصص و علم و تجربه کافی به جامعه نشان دهند.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه به این موضوع توجه لازم صورت نگرفته و افرادی برای نقش‌های انقلابی و دینی انتخاب می‌شوند که خودشان تخصصی در این زمینه ندارند، برخی از فیلم‌ها تاثیر لازم در جامعه را ندارند.

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار