فرماندار يزد ضمن اعلام آمادگي براي همکاری با اداره کل استاندارد استان، ایجاد دفتر استانداردسازی در فرمانداري يزد را باعث استحكام بيشتر پل ارتباطی این دو نهاد دولتی دانست.
کد خبر: ۷۳۲۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ 09 April 2019

«سید محمد رستگاری» در بازدید از اداره كل استاندارد يزد كه با هدف بررسی امکانات‌، آشنایی با شرح وظایف و ماموریت‌های استاندارد و همچنین اتخاذ تصمیم در خصوص همکاری‌های دو جانبه انجام شد، گفت: استاندارد و کیفیت از جایگاه ویژه‌ایی در جامعه برخوردار است و با توجه به اثر مهمی که این دو مقوله در زندگی روزمره افراد دارد، فرمانداری یزد با تمام امکانات و ظرفیت‌های خود، آماده همکاری با اداره کل استاندارد است.

وی در جريان اين بازديد كه با بررسي مقدمات ایجاد دفتر استانداردسازی در فرمانداری یزد همراه بود، افزود: از طریق ایجاد نمایشگاه استاندارد و افتتاح دفتر استانداردسازی، پل ارتباطی این دو نهاد دولتی محکم‌تر خواهد شد و با مجموعه فعالیت‌های مشترکی که خواهیم داشت قادر هستیم با همراهی و همکاری مردم خوب شهرستان و دیگر دوایر دولتی و غیر دولتی مرتبط، آرامش و امنیت رابرای شهروندان به ارمغان بیاوریم.

«محمد حسین ماجدی اردکانی» مدیر کل استاندارد یزد نیز در این بازدید گفت: از 1200 واحد تولیدی تحت پوشش استاندارد در استان، 969 واحد مستقر در شهرستان یزد هستند که ضرورت دارد در راستای قوانین و روش‌های اجرایی موجود در زمینه استاندارد، با همکاری فرمانداری یزد و موقعیت شناسی خاصی که این نهاد دولتی از جامعه دارد و با توجه به شرایط خاص حاکم بر شهرستان اعم از اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی تصمیم‌های مقتضی اتخاذ شود.

وي افزود: برای امسال برنامه های مختلف و متنوعی را در خصوص توسعه و ترویج فرهنگ استاندارد تدارک دیده‌ایم که از فرمانداری شهرستان یزد درخواست داریم تا زمینه‌های حضور مشترک در نمازهای جماعت دوایر دولتی، دیدار با خانواده معزز ایثارگران و شهداء و همچنین ظرفیت‌های بالای پایگاه‌های بسیج اداری را برای این اداره کل فراهم سازد.

گفتني است، فرماندار شهرستان یزد در اين بازديد كه به همراهی معاون برنامه‌ریزی فرمانداری انجام شد، از مجموعه اداری، فنی و آزمایشگاهی اداره کل استاندارد استان بازدید داشت.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار