مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک‌های نقدی مردمی برای کمک به مردم سیل زده کشور در زورخانه علی ابن ابیطالب یزد خبرداد.
کد خبر: ۷۳۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ 09 April 2019

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک‌های نقدی مردمی برای کمک به مردم سیل زده لرستان در زورخانه علی ابن ابیطالب یزد خبرداد و گفت: کمک به همنوع از قدیم تاکنون در کشور ما وجود داشته و ریشه در فرهنگ ایرانی اسلامی ما دارد و ورزشکاران با روحیه پهلوانی و جوانمردی پیشتاز این امر بوده و هستند.

وی افزود: با توجه به حوادث پیش آمده در استان‌های غربی کشور تلاش داریم تا با جمع آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی همراه مردم سیل‌زده کشورمان باشیم.

شریعتی خاطرنشان کرد: براین اساس جشن گلریزان در راستای جمع آوری کمک‌های نقدی مردمی برای سیل زدگان کشور باهمکاری هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان روز سه شنبه ۲۰ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در زورخانه علی ابن ابیطالب یزد برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد اظهار داشت: از جامعه بزرگ ورزش و جوانان استان یزد و عموم مردم یزد دعوت بعمل می‌آید تا در این جشن بزرگ شرکت کرده و به یاری هموطنان کشور بشتابند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار