معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: از آغاز طرح ملی امداد و نجات تا ۱۶ فروردین نجاتگران با حضور در ۱۲۳ عملیات امدادی به هزار و ۸۰ حادثه دیده خدمات امدادی ارائه دادند.
کد خبر: ۷۳۲۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۲۲ 09 April 2019

محمد زارع سروی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طی عملیات اجرا شده ۵۱۸ نجاتگر ضمن ارایه خدمات امدادی به حادثه دیدگان ۱۵ نفر از مصدومین را به مراکز درمانی منتقل کردند.

وی افزود: بر این اساس طی مدت یاد شده جمعیت هلال احمر این استان از مجموع حوادث رخ داده ۲۲ مورد جاده ای، ۷۴ مورد خدمات حضوری، ۴ مورد خدمات مناسبتی، ۱۱ مورد سیل و آب گرفتگی، ۲ مورد صنعتی و کارگاهی، ۴ مورد طوفان، ۶ مورد عملیات کوهستان امداد رسانی کرده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد، با اشاره به اینکه از آغاز طرح امداد و نجات ۱۳۰ تیم عملیاتی حضور داشتند افزود: یک فروند بالگرد هلال احمر نیز آماده ارایه خدمات به حادثه دیدگان بوده است.

زارع سروی در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده ۷۴ نفر در این بازه زمانی اعلام کرد.

این مسئول ادامه داد: بر این مبنا، در بازه زمانی یاد شده ۵۱۸ نفر از نیرو‌های عملیاتی شرکت داشتند و برای امداد رسانی به مصدومین و حوادث جاده‌ای نیز از ۴۸ دستگاه آمبولانس بکارگیری شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان با بیان اینکه بیشترین عملیات‌ها مربوط به حوادث جاده‌ای است، افزود: همچنین ۴ مورد عملیات رهاسازی از سوی نجاتگران هلال احمر صورت گرفته است.

وی گفت: مردم می‌توانند جهت دریافت خدمات امدادی با مرکز کنترل عملیات امداد و نجات ۱۱۲ تماس حاصل نمایند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار